  • 11. Data: 2009-06-05 09:30:27
    Temat: Re: Aprilia Pegaso & przedkladki sprzegla grrr... ...zakończenie ;)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Tylko dlaczego w większości krajów nie kupisz oryginalnych części
    > inaczej niż przez któregoś z oficjalnych dilerów. Więc sklep internetowy
    > musi albo sam być oficjanym dilerem (i też spełnić jakieśtam warunki),

    Dealer ma okreslona odgornie cene dla klienta koncowego. Moze dac od
    tego rabat albo i nie. Ale ceny u dealerow z roznych krajow moga sie
    znaczaco roznic. Jako przyklad moge podac hydrauliczny popychacz do
    Yamahy Wildstar. Akurat dzisiaj jade go odebrac. Cena u oficjalnego
    dealera w USA: 34$, u dealera w necie mozna wyrwac za ok 27$. Cena
    dzisiejsza u dealera w Niemczech - niecale 38 Euro. Niby roznica
    relatywnie niewielka ale procentowo spora. Tyle ze mam to w 3 dni a nie
    3 tygodnie jak z USA.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 12. Data: 2009-06-05 16:21:25
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 05 Jun 2009 10:18:21 +0200, na pl.rec.motocykle, kocyk
    napisał(a):

    > LOL, ty chyba nie widziales sklepow wysylkowych na zachodzie. Rozumiem,
    > ze wg ciebie wyglada to tak, ze koles sobie handluje z domu, a magazynek
    > ma pod schodami:)

    Nie pisalem o duzych firmach dystrybucyjnych tylko malych handlarzach.
    Czesto jest tak ze wielu malych zaopatruje sie u tego samego duzego.
    Duzy zarabia na obrocie, daje im rabaty bo kupuja od niego sporo.
    Dlatego sa tansi od tych co maja sklepy w dobrych punktach.

    Zreszta nawet duzy magazyn na obrzezach miasta bedzie w tej samej
    cenie (czynsz itp), co nieduzy salon dealera danej marki w centrum
    miasta i swietnej lokalizacji. DO tego duzy magazyn sprzeda wiecej niz
    ten w salonie.

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)