  • 11. Data: 2015-10-18 00:54:57
    Temat: Re: Apple złodziejem?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-10-17 o 16:01, Pszemol pisze:
    > "Chris" <x...@x...com> wrote in message

    > Dzięki. A tutaj to samo w języku oryginału:
    > http://www.google.com/patents/US5781752

    LOL, z tego co widzę, patent jest tylko ciut bardziej skomplikowan niż
    podwójny click. To truizmy typu "jak masz flagę synchronizuj na 1 to
    synchronizuj" można patentować?

    --
    @foe_pl

  • 12. Data: 2015-10-19 11:19:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Dzięki. A tutaj to samo w języku oryginału:
    > http://www.google.com/patents/US5781752

    Coś mi się źle pokazało i tak na szybko wkleiłem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2015-10-19 14:23:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message

    > Coś mi się źle pokazało i tak na szybko wkleiłem.

    Niemiecka wersja też dobra :-) Jak ktoś szprecha w tym języku :-)
    Ja wolę angielską bo na niemieckim w szkole podrywałem
    bardzo miłą i młodą nauczycielkę z Bawarii zamiast się uczyć ;-)

  • 14. Data: 2015-10-19 17:25:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Oct 2015 07:23:42 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ja wolę angielską bo na niemieckim w szkole podrywałem
    > bardzo miłą i młodą nauczycielkę z Bawarii zamiast się uczyć ;-)

    Bo jeszcze któś uwierzy.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2015-10-19 18:37:59
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2015-10-19 o 14:23, Pszemol pisze:

    > Ja wolę angielską bo na niemieckim w szkole podrywałem
    > bardzo miłą i młodą nauczycielkę z Bawarii zamiast się uczyć ;-)

    A miała na imię Adolf

  • 16. Data: 2015-10-19 22:01:38
    Temat: Re: jabcok złodziejem?
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty.invalid>

    PlaMa wrote:
    > Troll jabcok posmakuje teraz swojego dania

    moze doinformuj sie; na jakich warunkach rozpoczal dzialalnosc ten
    wasal nsa, jakie ma glowne zadania!

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

    ???? http://tinyurl.com/p8lzmte ????? http://tinyurl.com/ojkq4sg ????

  • 17. Data: 2015-10-19 23:25:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Bo jeszcze któś uwierzy.

    Trzeba było słyszeć jak brzmiało przez jej usteczka "iś bin" albo "filajś",
    też byś się na lekcji skupić nie umiał :-)

  • 18. Data: 2015-10-19 23:25:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Diabełson" <h...@s...org> wrote in message

    > A miała na imię Adolf