  • 61. Data: 2019-06-05 22:23:27
    Temat: Re: Apple wkracza w 21 w...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-05 o 18:10, Pszemol pisze:

    > Nie myślisz znowu... 10 giga limitu to mało...
    > Typowa gra na iPada/iPhone to np. 2.5 giga.
    > Ściągniesz takie 4 gry i w tydzień masz po limicie.
    > Myśl!

    to żaden argument za limitem na pojedyńczy plik.
    Limity ustawia operator albo użytkownik w smartfonie na ogólny transfer.

    Automapa jak pobiera aktualizacje map to 300 Mega to normalka.
    Zdarza mi się pobrać bo chcę/muszę i nie szukać wifi.

    > Ty zostałeś w tyle, bo Apple już zniosło te limity

    Nareszcie ;-) Info z 3 czerwca 2019 roku :-)

    PS. Na używanych urządzeniach już nie aktualizowanych też>

  • 62. Data: 2019-06-05 22:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    >Ty zostałeś w tyle, bo Apple już zniosło te limity - już ich nie ma.
    >Ale Tobie to nie będzie przeszkadzało gadać o nich jeszcze
    >następne 10 lat - już Cię znam.

    No ba - przez 10 lat bedziemy przypominac, jakie problemy moga spotkac
    uzytkownikow tego najlepszego z telefonow :-)

    >https://9to5mac.com/2019/06/03/ios-13-removes-200-m
    b-file-size-limit-for-app-downloads-over-cellular/

    a) widac fala krytyki byla szeroka,

    b) ale zeby tak moc sobie ustawic limit samodzielnie, to nie ... za
    duzo by klient mial swobody :-P

    J.

  • 63. Data: 2019-06-05 23:47:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-05, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Sugeruję Ci, że Twoja żona być może miała problemy z odczytaniem
    > maila/załącznika ale były one związane z czymś innym, nie z limitem
    > jego rozmiaru - więc to Ty nie wprowadzaj ludzi w błąd jak nie sprawdziłeś.
    > Przełączenie na hotspota sugeruje raczej że miała problemy z połaczeniem
    > z siecią - mi się to bardzo często zdarzało jak miałem T-Mobile a nie
    > zdarza się wcale odkąd mam AT&T.

    To nie wyglądało na problemy z siecią. Jak są problemy z siecią to jest
    stosowny komunikat. Problemy z siecią owszem, zdarzają się, ale bardzo
    krótko i nazywają się wlazłam do windy lub jestem na B7 i jakimś cudem
    nie ma tam repeaterów. Tu, wszystko się działo w środku miasta pod gołym
    niebem, próby w ciagu 10-15 min. To co to mogło być?

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2019-06-05 23:57:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie ma tam repeaterów. Tu, wszystko się działo w środku miasta pod gołym
    > niebem, próby w ciagu 10-15 min. To co to mogło być?

    No przecież ten scientolog odpisał Ci, ze to wina operatora a nie 22%
    odpadu światowego, pomimo tego że miałeś Andka w tej samej sieci GSM,
    który sobie poradził :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 65. Data: 2019-06-06 00:15:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-05, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > No przecież ten scientolog odpisał Ci, ze to wina operatora a nie 22%
    > odpadu światowego, pomimo tego że miałeś Andka w tej samej sieci GSM,
    > który sobie poradził :)

    No zgadza się. Nawet o tym nie pomyślałem. Ten sam operator, taki sam
    abonament (plan).

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2019-06-06 00:44:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

> [...]
    > nie ma tam repeaterów. Tu, wszystko się działo w środku miasta pod gołym
    > niebem, próby w ciagu 10-15 min. To co to mogło być?

    Tak właśnie miałem z T-Mobile. Siła sygnału 3 kreski na 5 możliwych,
    ikona LTE że niby wszystko działa a telefon się nie łączy z niczym co
    wymaga internetu. Po prostu sieć nie miała przepustowości czy co?
    Po przełaczeniu się z T-Mobile na AT&T nie ma tego typu problemów.

  • 67. Data: 2019-06-06 00:49:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Automapa jak pobiera aktualizacje map to 300 Mega to normalka.
    > Zdarza mi się pobrać bo chcę/muszę i nie szukać wifi.

    Co za idiotyczny program że całą mapę musisz ściągać
    w całości za każdym razem jak się coś zmieni... bezsens.
    Google dociąga mapy w zależności o tego gdzie jesteś.
    Te mapy których potrzebujesz w danej chwili.
    I będzie tego może 10-100k a nie 300 mega.

    > Nareszcie ;-) Info z 3 czerwca 2019 roku :-)

    Jestem pewny że będzies o tym 10 lat gadał jeszcze.

    > PS. Na używanych urządzeniach już nie aktualizowanych też>

    Są dłużej aktualizowane niż jakiekolwiek urządzenie z Androidem na
    pokładzie.

  • 68. Data: 2019-06-06 01:52:15
    Od: Animka <a...@w...pl>

    --
    animka

  • 69. Data: 2019-06-06 02:03:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2019 17:49:02 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Co za idiotyczny program że całą mapę musisz ściągać
    > w całości za każdym razem jak się coś zmieni... bezsens.
    > Google dociąga mapy w zależności o tego gdzie jesteś.

    Czyli nie dziala bez internetu ...to jest bezsens.

    Choc obecnie potrafi dzialac bez ... ale wtedy tez duzo danych sciaga.

    No dobra - mogliby lepiej mapy zorganizowac ...
    a jak to zrobila najlepsza nawigacja na swiecie, czyli jabłkowa ? :-)

    > Jestem pewny że będzies o tym 10 lat gadał jeszcze.

    Nie darujemy sobie takiej okazji :-)

    > Są dłużej aktualizowane niż jakiekolwiek urządzenie z Androidem na
    > pokładzie.

    Tylko coraz wolniej chodza :-)

    J.

  • 70. Data: 2019-06-06 07:37:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-06 o 00:49, Pszemol pisze:

    > Co za idiotyczny program że całą mapę musisz ściągać
    > w całości za każdym razem jak się coś zmieni... bezsens.

    Odpowiem Ci. To jest dobry program ;-)

    > Google dociąga mapy w zależności o tego gdzie jesteś.
    > Te mapy których potrzebujesz w danej chwili.
    > I będzie tego może 10-100k a nie 300 mega.

    Ma inną filozofię co nie znaczy że w sumie google pobiera mniej.

    > Jestem pewny że będzies o tym 10 lat gadał jeszcze.

    A Ty będziesz tego debilizmu bronił ;-)

    Bo to jest przejaw myślenia/polityki firmy i sposobu traktowania
    klienta. Mam przeczucie graniczące z pewnością że nie ostatni.

    > Są dłużej aktualizowane niż jakiekolwiek urządzenie z Androidem na
    > pokładzie.

    I właśnie wykazałeś swoją małość. Bo wiedzę masz.
    Odpowiedz na pytanie.