  • 11. Data: 2012-11-06 14:11:45
    Temat: Re: Apple vs Samsung :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1d6iht9baq1vr.2haihx2xhcz9.dlg@40tude.net...
> [...]
    n1/21171_554002961293358_413446139_n.jpg

    > Nie wiem czy ogladane, ale na IE to nie jest prawda
    > - bez skryptow tez sie nie miesci :-)

    Faktem jest, że powiększają i centrują obraz tak, aby
    strona kończyła się na dolnym rzędzie obrazków...
    Poprzełączaj swojego IE parę razy naciskając F11
    i poobserwuj gdzie kończy się strona na ekranie.

    Sąd ich zmusił aby na stronie głównej www była notka.
    W przykazie sądu nie było nic na temat aby ta notka była
    zawsze widoczna bez skrolowania, nie? :-)) Więc o co chodzi?

  • 12. Data: 2012-11-06 14:46:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    Dnia Tue, 6 Nov 2012 12:14:25 +0100, J.F napisał(a):

    >1. właśnie sprawdziłem - wciąż skaluje
    >2. najwidoczniej wiele miesięcy twoich dziwnych kontaktów i
    >dokarmiania
    >Pszemola dają już skutki uboczne starym mechanizmem "z kim
    >przestajesz,
    >takim się stajesz" i trochę logiki i czytanie ze zrozumieniem trzech
    >linijek tekstu zaczyna sprawiać istotne problemy.
    >US się nie mieści w normalnym układzie. US po wciśnięciu F11 (full
    >screen)
    >mieści się w całości

    Odpalam na HD srednie okienko IE z US strona. Glowny motyw sie akurat
    zmienil, ale i tak sie nie miesci w calosci.
    Maksymalizuje okno - cztery reklamowki ponizej sa uciete w polowie.
    Naciskam F11 - nadal sa uciete, choc prawie w calosci widoczne.
    Dane dolne wcale nie sa widoczne.

    Odpalam Chrome - w srednim okienku podobnie sie nie miesci. W
    zmaksymalizowanym - reklamowki uciete jeszcze mocniej. Wciskam F11 -
    tak samo jak w IE. Hm, wydaje mi sie ze poprzednio widzialem dolny
    tekst, ale uciety w polowie.

    I to jest strona amerykanska, gdzie nie ma nic do ukrycia. To nie
    wyglada na celowe dzialanie - to wyglada na nieudolnosc :-)

    Zaraz ... to jest notebook z malym ekranem, wiec ma ustawione
    "powieksz 125%". Ustawienie domyslne.
    Po wylaczeniu ... w maksymalnym oknie gorna czest stopki sie miesci,
    dolne nie. W full screen widac calosc.
    To nieudolnosc polaczona z przekonaniem ze wszyscy ogladaja tak samo
    :-)

    no dobra - przelaczam na angielska, calosc jest powiekszona, ale
    troche za duzo, bo i stopki apple nie widze.
    W dodatku przed chwila mialem na ekranie dwa te same okna, ale w
    roznym wygladzie.

    Przelaczam na niemiecka, polska, francuska - powiekszenie to samo co
    na angielskiej. A oswiadczenia do ukrycia nie ma.

    W sumie - sam juz nie wiem, celowe dzialanie, czy tylko nieudolnosc,
    czy nieudolnosc symulowana :-)

    >UK się nie mieści identycznie jak US. Po wciśnięciu F11 zaczyna się
    >mieścić. Przez pół sekundy. Po tym czasie skrypt skaluje grafikę,
    >żeby
    >stopka znów się nie mieściła.
    >Widać to zresztą na obrazku do którego link podałem - górna belka ma
    >taki
    >sam rozmiar.

    Na tym co W podeslal widac jeszcze inna rzecz - trzy elementy w
    srodku.

    >Po zablokowaniu w przeglądarce skryptów na stronie apple.com (np.
    >Noscriptem w Firefoxie) powoduje, że przy przełączaniu full
    >screen/okno
    >grafika przestaje się skalować

    Ja mam domyslnie wszystko poblokowane, to wtedy wyglada jeszcze gorzej
    :-)

    No bo z drugiej strony ... chyba nie chcesz zabronic autorom
    skalowania stron do rozmiaru okna ?

    J.

  • 13. Data: 2012-11-06 19:59:43
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > W przykazie sądu nie było nic na temat aby ta notka była
    > zawsze widoczna bez skrolowania, nie? :-)) Więc o co chodzi?

    Gdyby to samsung zrobił, pierwszy byś rzucił kamieniem hipokryto więc zamknij
    japę.

  • 14. Data: 2012-11-06 23:04:36
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    W 2560x1600 też skaluje, ale się mieści.
    Szacuję jak wcześniej powiedzieli - 1500 w pionie wystarczy.

    Irek.N.

  • 15. Data: 2012-11-07 00:26:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Gdyby to samsung zrobił, pierwszy byś rzucił kamieniem
    > hipokryto więc zamknij japę.

    Tomuś, znowu się nie wyspałeś?
    Nocna zmiana była przy azbeście?