  • 151. Data: 2014-09-18 09:56:19
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Czy to jakiś insider joke? Bo przekaz małoczytelny...

    to był test na Twoją inteligencję i znajomość kultury. Oblałeś.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2014-09-18 10:40:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 03:39, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > No i dalej nie rozumiem co miałes zamiar przekazać cytując
    > ilość aktywacji w iTunes i porównać z ilością pasażerów...
    >
    > Nie twierdzę przecież że właściciele iPhone nie podróżują!

    Pszemol, ja caly czas pije do tej czesci Twojego stwierdzenia, ze
    uzytkownicy Androida ciagle cos musza ustawiac. Od dawna wieszkosc
    potrzebnych przelacznikow domyslnie byla dostepna w wiekszosci
    modyfikacji producentow. Co wiecej, dzieki aplikacjom ze sklepu mozna
    bylo to wszystko zorganiznowac w dowolny sposob. W przeciwienstwie do iOS.

    > Nie twierdzę też, że NIGDY się do Settings nie wchodzi
    > a tylko twierdzę że do Settings wchodzi na tyle rzadko,
    > że nie jest istotne czy się tam da wejść jednym kciukiem
    > czy trzeba użyć dwie ręce.

    A czy w iOS trzeba do tego uzyc jednej lub dwoch rak a moze jeszcze nog
    - w to nie wnikam. A przy okazji - w Androidzie na 4.3" ekranie wszystko
    ustawiam jedna reka.

    > Mało tego, tryb samolotowy w iOS7 jest w lock screen,
    > czyli w ogóle nie musisz wchodzić do Settings...

    Jaki z tego wniosek?
    Jednak funkcja ta byla tak potrzebna a uzytkownicy iPhone z iOS6 tak
    zirytowani czestym wchodzeniem do Settings, ze Apple w koncu nie tylko
    dal belke z przelacznikami (a przeciez iPhone just works wiec po co
    kombinowac jak w skrzypiacym Androidzie?) ale rowniez opcje na lock
    screenie. Pszemol jak z tym jest - bo widze tutaj sprzecznosc.

    > Ty nie wspomniałeś, ja wspomniałem.
    > Bo tylko w przypadku użytkowania Aero zaczyna być istotne dla
    > użytkownika gdzie jest tryb samolotowy i jak łatwo jest dostępny.
    > Bo tylko wtedy trzeba tam sięgać co parę godzin.

    Jak wyzej - w jakim celu Apple powyciagal te wszystkie guziki? Zgapil to
    z Androida tylko dla zasady (podobnie jak ekran) czy tez jednak
    uzytkownicy iOSa jednak potrzebuja tych przelacznikow bo mieli dosc
    ciaglego wchodzenia do Settings?
    Chyba, ze piszesz jedynie o sobie - wtedy nie ma w ogole problemu.

    > Wydaje Ci się, że udało Ci się to pokazać NA PRZYKŁADZIE trybu
    > samolotowego?
    > Nie żartuj...

    Bo ja wiem, srednio smieszna jest Twoja odpornosc nawet na to co zrobil
    Apple z przelacznikami w iOS7, zeby biedni uzytkownicy nie musieli
    grzebac w Settings.

    > Szczerze mówiąc nie popieram wyciągnięcia trybu samolotowego na tą belkę.

    Przemol - zdecyduj, piszesz o sobie czy wiekszosci bo bardzo plynnie to
    zmieniasz zaleznie od potrzeb.

  • 153. Data: 2014-09-18 14:31:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Tethering zużywa energię, wiec nie włączam go jeśli nie muszę udostępniać
    > internetu.

    A czemu miałby zużywać energię skoro nikt nie jest połączony?
    Wifi też włączasz/wyłączasz w czasie dnia? Ja trzymam oba włączone.
    I bluetooth też. I mimo to telefon wytrzymuje po 3.5 latach cały dzień.

    :-) Ale po co?

  • 154. Data: 2014-09-18 14:45:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > A czemu miałby zużywać energię skoro nikt nie jest połączony?

    a myślisz, że układ nadawczo/odbiorczy oraz nasłuch czy ktoś się chce
    podłączyć to działają na fluidach?

  • 155. Data: 2014-09-18 14:53:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-18 14:45, masti wrote:

    > a myślisz, że układ nadawczo/odbiorczy oraz nasłuch czy ktoś się chce
    > podłączyć to działają na fluidach?

    Niekoniecznie, wczesniej byly rozne rodzaje zasilania, tu je wymieniono:
    http://www.youtube.com/watch?v=JUh6LDz177k
    Najnowszy keynote bardziej to standaryzuje w strone Incredible.

  • 156. Data: 2014-09-18 18:00:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a myślisz, że układ nadawczo/odbiorczy oraz nasłuch czy ktoś się chce
    > podłączyć to działają na fluidach?

    Nawigowanie zużyciem enerii to bardzo ciekawy temat...

    Urzadzenia te pracuja impulsowo i sa wybudzane rzadko na bardzo krótko gdy
    nie ma połączenia.

    Ja dzięki tej rozmowie zauważyłem że mam od paru tygodni nieuzywany bt
    włączony w iPhone (słuchawke bt zgubilem) i rowniez mam wlączony hotspot
    mimo że go nie używam od paru miesiecy (włączyłem go na ostatniej wycieczce
    w Kanadzie aby dać neta z kanadyjskiego SIMa laptopowi) i zapomnialem
    wyłączyć a mimo to nie odczuwam znacznie krótszego czasu pracy na pełnym
    ladowaniu baterii.

    Ale ja od wielu lat tego tematu nie przeżywam: ide spać to telefon
    podłączam do ładowarki, rano mam 100%, starcza do wieczora i tak codziennie
    od prawie 4 lat.
    Nie ma po prostu tematu.

  • 157. Data: 2014-09-18 21:45:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nawigowanie zużyciem enerii to bardzo ciekawy temat...
    >
    > Urzadzenia te pracuja impulsowo i sa wybudzane rzadko na bardzo krótko gdy
    > nie ma połączenia.

    ROTFL

  • 158. Data: 2014-09-20 00:43:18
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-18 14:31, Pszemol pisze:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > A czemu miałby zużywać energię skoro nikt nie jest połączony?

    W androidzie tethering działa jak AP. Czyli tworzy sieć do której ktoś
    (uprawniony) może się podłączyć. Więc cały czas musi rozgłąszać. W
    każdym razie tak miałem w LG. Powodowało to dość szybkie rozładowanie
    baterii. W SGS3 gdy nie ma podłączonego klienta, to się po kilku
    minutach wyłącza.

    > Wifi też włączasz/wyłączasz w czasie dnia? Ja trzymam oba włączone.
    > I bluetooth też. I mimo to telefon wytrzymuje po 3.5 latach cały dzień.

    Nie włączam WiFi gdy nie potrzebuję i tak samo BT. I fon trzyma mi 3 dni
    bez ładowania. GPS i GPRS może być włączony bo nie pobiera prądu bez
    potrzeby.

    > :-) Ale po co?

    Może po to żebyś mógł zablokować kogoś komu zezwalałeś na dostęp ale cię
    wkurzył :) A może po to żeby świadomie dołączać kogoś do sieci.
    Unikniesz przypadku że podłączy sci się ktoś z powodu słabego hasła. W
    normalnym AP też możesz ustalić które adresy MAC akceptujesz w sieci.
    Z kolei wyjaśnij co to jest wspomniane przez ciebie parowanie urządzeń w
    tetheringu.
    --
    pozdrawiam
    MD

  • 159. Data: 2014-09-20 01:01:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-09-15 14:21, Trybun pisze:

> [...]
    > napędzaniu koniunktury a nie o płatnych spotach partii politycznych czy
    > płatnych reklamach firmy produkującej telefony, mogą sobie reklamować
    > ale to psu na budę się zda, gdy nie ma sztucznej promocji..
    >
    > Nie wiem, sporo rzeczy mogę się tylko domyślać, wiem tylko jedno - świat
    > jest rządzony trochę innymi prawami niż te które nam się podaje oficjalnie.
    > Np. zupełnie nie rozumiem tej radości polityków z wygranych wyborów w
    > minutę po zamknięciu lokali wyborczych.

    > Czas reakcji, prędkość uruchamiania telefonu, szybkość wyszukania i
    > połączenia po przez wi-fi. Jakość robionych fotek,

    Porównywałem jakość SGS3 i Mediadroida. W dobrym słońcu oba dają dobre
    fotki. W słabym oświetleniu wyraźna różnica na korzyść Samsunga.

    > jakość i poziom
    > odtwarzanego dźwięku, jakość rozmów itd. Niestety padał deszcz a więc
    > nie mogłem sprawdzić widoczności na ekranie w słońcu i prędkości łapanie
    > sygnału GPS, ktore to rzeczy sa słabą stroną mojego telefonu.

    Nie liczy się tylko szybkość łapania. Włączyłem Sport Trackera na SGS3 i
    LG7. Na Samsungu wyszła trasa 2 km, a na LG prawie dwa razy więcej. Na
    skutek błędów odczytu trasa wyglądała jak szyta overlockiem.
    W LG 4X błędy uniemożliwiające poprawne działanie aplikacji
    nagrywających rozmowy. Wypróbowałem wszystkie znane i żadna nie chodziła
    poprawnie. W SGS bez problemu. W LG 4X błędy w sterownikach
    uniemożliwiające połączenie się z komputerem przez USB czy WiFi. W SGS
    bez problemu. Takich kwiatków było więcej. Na szczęście LG 4X został mi
    skradziony (1000 zł w plecy) i kupiłem SGS3 warty podobną kwotę. Wyraźna
    różnica w jakości i w poziomie zadowolenia.

    > Akurat on z tych co to telefon jest dla nich tylko i wyłącznie
    > telefonem. Podejrzewam że nawet nmie zwrócił uwagi na to jak się o
    > sprzęt nazywa.

    > Tak jak napisałem powyżej - prawie wszystko co ma znaczenie. I
    > oczywiście co było możliwe do zobaczenia w tak krótkim czasie...

    Pytał z jakim telefonem porównywałeś :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 160. Data: 2014-09-20 03:15:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    > Z kolei wyjaśnij co to jest wspomniane przez ciebie parowanie
    > urządzeń w tetheringu.

    No klient znający hasło do AP zapisuje go sobie i nie musisz
    wprowadzać ponownie hasła przy nowej próbie połączenia.
    Na dodatek może się połączyć z AP nawet gdy AP nie
    rozgłasza cały czas swojego SSID bo np. tą funkcję wyłączyłeś
    dla zwiększenia bezpieczeństwa.