  • 1. Data: 2012-10-09 22:50:57
    Temat: Apple wciąż się męczy, a tymczasem chińczycy..
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    .. przybyli, zobaczyli i rozwiązali problem. W sposób genialny, uzyskując w
    efekcie telefon znacznie lepszy od fajfona:
    http://youtu.be/x4EXHXyaZ08

    To naprawdę ma sens, uzyskano wszystkie zalety fajfona bez jego wad:
    - wszyscy dookoła od razu wiedzą, że się jest baristą
    - aparat robi świetne fotki bez przebarwień
    - mamy dostęp do milionów urządzeń, kabelków i przejściówek. Już teraz.
    - mapy pokazują precyzyjnie to co trzeba.
    I to za bezcen.
    Kupertyńskie ziutki powinny się uczyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2012-10-10 01:49:48
    Temat: Re: Apple ... iPhone5
    Od: "Ojtoto" <h...@o...pl>

    > .. przybyli, zobaczyli i rozwiązali problem. W sposób genialny, uzyskując
    > efekcie telefon znacznie lepszy od fajfona:
    > http://youtu.be/x4EXHXyaZ08

    W tym linku jest reklama iPhona5.
    Po co wskazałeś na ten link ?

  • 3. Data: 2012-10-10 06:50:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-10-2012 01:49, Ojtoto pisze:
    > W tym linku jest reklama iPhona5.
    > Po co wskazałeś na ten link ?

    To jest iphone4 po modzie, gdzie tam widzisz reklame iphone5?

    --
    pozdr.

  • 4. Data: 2012-10-10 11:07:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 06:50:30 +0200, DoQ napisał(a):

    > To jest iphone4 po modzie, gdzie tam widzisz reklame iphone5?

    Widzisz jak rozwiązanie chińczyków rewelacyjnie działa?

  • 5. Data: 2012-10-10 12:59:47
    Od: sklep <N...@o...pl>

    W dniu 10.10.2012 11:07, Waldek Godel pisze:

    > Widzisz jak rozwiązanie chińczyków rewelacyjnie działa?

    szkoda że nigdzie nie widać modowanego telefonu od przodu....
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-10-10 13:01:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 12:59:47 +0200, sklep napisał(a):

    > szkoda że nigdzie nie widać modowanego telefonu od przodu....

    Nieważne, target jest przekonany że to piątka - jak widać w wątku

  • 7. Data: 2012-10-10 17:35:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-10 13:01, Waldek Godel pisze:

    > Nieważne, target jest przekonany że to piątka - jak widać w wątku

    Ok, ale na czym polega dowcip? Nie załapałem.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-10-10 17:39:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 17:35:46 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Ok, ale na czym polega dowcip? Nie załapałem.

    Znaczy - jesteś potencjalnym klientem na fajfona :-)

  • 9. Data: 2012-10-10 17:43:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-10 17:39, Waldek Godel pisze:

    > Znaczy - jesteś potencjalnym klientem na fajfona :-)

    Myślisz?
    Po co miałbym kupić 5, skoro nie mam pojęcia, jak go odróżnić od 4-3-2-1?

    --
    MN

  • 10. Data: 2012-10-10 17:51:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 17:43:53 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Myślisz?
    > Po co miałbym kupić 5, skoro nie mam pojęcia, jak go odróżnić od 4-3-2-1?

    Właśnie dlatego, firma na to bardzo liczy.
    Ci co potrafią odróżnić, to też podejmują czasem samodzielne decyzje.