  • 11. Data: 2010-06-09 06:40:46
    Temat: Re: Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Piotr M <x...@x...xx> Odpowiedz na news:humcgd$1bm$1@mx1.internetia.pl:

    > Dalej nie widzisz że temat dotyczy Symbiana?

    Dalej nie widzisz że to autor wspomniał o innych urządzeniach na które
    znalazł aplikacje do zdalnego pulpitu? I zastanawiał się czyu nie popełnił
    błędu? Popełnił bo na inne systemy zdalny pulpit dostępny jest "bez łaski".

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 12. Data: 2010-06-09 11:38:59
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > A tak przy okazji. Mało się na tym znam, jest gdzieś w sieci "krok po
    > kroku" lub "dla opornych" jakiś poradnik jak połączyć dwa komputery?
    > Googlanie coś nie przynosi za wiele poradników w sumie to wcale.

    w zasadzie po zainstalowaniu VNC server na komie
    to ustawiasz port standardzie jest 5900 mozesz nawet tego nie zm ieniac
    następnie, ustalasz haslo, chociaz obejdzie się bez :)

    najwazniejsze to aby w zaporze systemu windows dodac port TCP i UDP
    do wyjątków
    i juz z drugiego kompa mozesz wejsc na tego, ktory ma vnc server
    zainstalowany
    jak robisz to z zewnatrz to musisz miec globaly ip na kompie, ktory ma VNC

  • 13. Data: 2010-06-09 11:45:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 czerwca 2010 13:38, Amir pisze:

> [...]
    > zainstalowany
    > jak robisz to z zewnatrz to musisz miec globaly ip na kompie, ktory ma VNC

    OK, dzięki, dziś wypróbuje.
    Bo tam jest tyle ustawień (Admin Properties), których w ogóle nie
    rozumiem, że szok :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-06-11 09:55:17
    Od: "M" <m...@w...pl>

> [...]
    > błędu? Popełnił bo na inne systemy zdalny pulpit dostępny jest "bez łaski".

    No niestety i teraz do czasu kolejnej umowy będę się męczył z Nokią:( Lecz z
    drugiej strony był tylko iPHONE w sklepie ORANGE - żaden fajny telefon z WM nie
    był dostępny a iPHONE nie ma wysuwanej klawiaturki co dla mnie jest
    dyskwalifikujące gdyż chcę wpisywać trochę textu...

  • 15. Data: 2010-06-11 11:07:39
    Od: "M" <m...@w...pl>

> [...]
    > nie był dostępny a iPHONE nie ma wysuwanej klawiaturki co dla mnie jest
    > dyskwalifikujące gdyż chcę wpisywać trochę textu...

    Co więcej - jest Nokia N900 która jest zrobiona na Debianie - ale oczywiście nie
    ma jej w sklepie ORANGE... Ehh!

  • 16. Data: 2010-06-11 22:16:43
    Od: r...@m...com

    > Witam
    > Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba zrobiłem
    > błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

    TSMobiles;

    co prawda w javie, ale każdy tel z symbianem jave tez obsługuje.