  • 1. Data: 2010-06-08 10:18:03
    Temat: Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam
    Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba zrobiłem
    błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-06-08 10:37:39
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 12:18, M pisze:
    > Witam
    > Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba
    > zrobiłem błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

    Pogrzeb jeszcze na forum Symbianosa, chyba niewiele tego na S60v5
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=100&t=4420
    1&hilit=zdalny+pulpit

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-06-08 11:34:56
    Od: "M" <m...@w...pl>

    > Pogrzeb jeszcze na forum Symbianosa, chyba niewiele tego na S60v5
    > http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=100&t=4420
    1&hilit=zdalny+pulpit

    > --
    No rzeczywiście kiepsko! Jest tylko jakiś SymRDP i to nietanio... Czy ktoś tego
    może używa???

  • 4. Data: 2010-06-08 13:03:11
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Pogrzeb jeszcze na forum Symbianosa, chyba niewiele tego na S60v5
    > http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=100&t=4420
    1&hilit=zdalny+pulpit
    jest VNC viewer

    na s60v3 dzialal np na e51
    na e52 juz rozlaczal

    nie wiem jak z Twoim telefonem
    musisz sprawdzic

  • 5. Data: 2010-06-08 14:40:24
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 15:03, Amir pisze:

    > jest VNC viewer

    A tak przy okazji. Mało się na tym znam, jest gdzieś w sieci "krok po
    kroku" lub "dla opornych" jakiś poradnik jak połączyć dwa komputery?
    Googlanie coś nie przynosi za wiele poradników w sumie to wcale.

  • 6. Data: 2010-06-08 19:18:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "M" <m...@w...pl> Odpowiedz na news:hul5d3$tk4$1@news.task.gda.pl:

    > Witam
    > Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba
    > zrobiłem błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

    Na WM jest w standardowym oprogramowaniu.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 7. Data: 2010-06-08 19:25:37
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 21:18, Adramelech pisze:
    > "M"<m...@w...pl> Odpowiedz na news:hul5d3$tk4$1@news.task.gda.pl:

    > Na WM jest w standardowym oprogramowaniu.

    N97 jest też w wersji z WM?

  • 8. Data: 2010-06-08 19:56:42
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Piotr M <x...@x...xx> Odpowiedz na news:hum5jg$htg$1@mx1.internetia.pl:

    > N97 jest też w wersji z WM?

    A wspomniany przez autora wątku iPhone?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 9. Data: 2010-06-08 21:07:01
    Od: peter <p...@p...com>

    M pisze:
    > Witam
    > Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba
    > zrobiłem błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??
    >
    > Pzdr

    na n97 dziala pewnie skyfire, ktory skolei obslugu plugin
    od teamvewera wiec niejako mozna go uzywac.
    Dziala tylko przy w miare szybkim polaczeniu.

  • 10. Data: 2010-06-08 21:23:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 21:56, Adramelech pisze:
    > Piotr M<x...@x...xx> Odpowiedz na news:hum5jg$htg$1@mx1.internetia.pl:

    > A wspomniany przez autora wątku iPhone?

    Dalej nie widzisz że temat dotyczy Symbiana?