  • Data: 2010-01-04 17:23:27
    Temat: Re: Aplikacja na symbiana
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhsegs$fm9$1@achot.icm.edu.pl...

    > Znam i widać, że pracownicy Nokii to imbecyle. Nie potrafią napisać
    > stabilnej aplikacji pod własny system.

    Znacznie czesciej widac, ze to raczej uzytkownicy nie potrafia sobie
    skonfigurowac tego dosc prostego programu lub nie potrafia
    znalezc stosownych informacji w sieci.
    I tu bym bardziej doszukiwal sie jakichkolwiek przejawow imbecylizmu.

    > Sprawdzę go. Mam nadzieję, że poza mp3 obsługuje AAC i OGG.

    "...Nie musi otwierać mp3, wystarczy samo radio..."

    Brak magnezu i zelaza w organizmie?

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "