  • Data: 2010-10-28 16:21:07
    Temat: Re: Apgrejd kompa.
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-26 19:37, pAwko pisze:
    > Witam.
    > Na czasie z podzespołami nie jestem jakieś 10 lat ;)
    > Chce wymienić procesor i kartę graf. w domowym kompie, ale nie orientuje
    > się za bardzo co do czego.
    > Płyta to:
    >
    > Asus M2N
    >
    > Właściwości magistrali FSB
    > Typ magistrali AMD Hammer
    > Rzeczywista częstotliwość taktowania 200 MHz
    > Efektywna częstotliwość taktowania 200 MHz
    >
    > Właściwości magistrali pamięci
    > Typ magistrali DDR2 SDRAM
    > Szerokość magistrali 64-bitowy(a)
    > DRAM:FSB Ratio CPU/5
> [...]

    Sprzedaj to w całosci (policz pocenach gratów na Allegro - powinienes
    trochę za to wziąć). Kupisz np Phenom II 550 ok 300 zł, płyte gigabyte
    na AMD780G (zintegrowane ATI HD4200) jakieś 250 zl, 2-4GB RAM DDR3
    (zalezy od budżetu) powiedzmy ok 350 zł, dysk Samsung F3 HD502HJ 500GB
    ok 160 zl, i buda z zasilaczem powiedzmy do 250 zł. Na nieco gorszej
    integrze (HD3200) można już luźno pograć w Gothic 3 na całkiem dobrych
    detalach bez zarywania (1680x1050).

    Pzdr, OMSON