  • 1. Data: 2009-04-03 20:09:28
    Temat: Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Witam,
    jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie
    coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-04-03 20:49:08
    Temat: Re: Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam,
    > jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie
    > coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?
    >
    > Z góry dziękuję.
    nowe czy starocie? ze starych: eryk r320, siemens s55, SXG75 ( wszystko
    ta sama antena) a z nowych... to niewiem. niewiem w tym przypadku znaczy
    cieżko bedzie coś znaleźć.

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-04-03 23:00:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin" napisał:

    > jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie coś
    > było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

    Siemensy C65 i C75, SE K750i, LG F3000. Ale w jakim celu pytasz, szukasz
    czegoś w miarę współczesnego czy tylko tak hobbystycznie?

    JoteR

  • 4. Data: 2009-04-04 01:13:32
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    JoteR wrote:
    > Siemensy C65 i C75, SE K750i, LG F3000.

    Można tak długo wymieniać: na pewno jeszcze k800i, k810i, HTC BlueAngel,
    HTC Hermes...

    > Ale w jakim celu pytasz,
    > szukasz czegoś w miarę współczesnego czy tylko tak hobbystycznie?

    Właśnie - konkretnie o co chodzi by się przydało wiedzieć...

    Jakub

  • 5. Data: 2009-04-04 05:09:29
    Od: "janusz" <c...@g...pl>

    A tak trudno zgadnąć ma słaby zasięg i chce wyciągnąć jakąś zew. antenę aby
    mieć lepszy zasięg, to chyba oczywiste skoro takie pytanie zadaje.

  • 6. Data: 2009-04-04 10:17:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    janusz wrote:

    > A tak trudno zgadnąć ma słaby zasięg i chce wyciągnąć jakąś zew. antenę aby
    > mieć lepszy zasięg, to chyba oczywiste skoro takie pytanie zadaje.

    Albo ma w samochodzie instalacje z antena i chce z niej skorzystac.
    Badz mieszka przy granicy i chce gdzies dzwonic przez ich sieci ;)

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 7. Data: 2009-04-04 13:20:45
    Temat: Re: Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę=?ISO-8859-2?Q?=2E?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    elmer radi radisson wrote:
    > Albo ma w samochodzie instalacje z antena i chce z niej skorzystac.
    > Badz mieszka przy granicy i chce gdzies dzwonic przez ich sieci ;)

    Albo potrzebuje (niedrogiego) modemu do komputera do podłączenia przez
    Play, a jest na skraju zasięgu 3G.
    Mamy dalej wymyślać powody? :)

    Jakub

  • 8. Data: 2009-04-04 17:57:40
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    M65 ?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-04-04 20:50:08
    Od: a...@g...com

    On Apr 4, 3:13 am, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:
    >         Można tak długo wymieniać: na pewno jeszcze k800i, k810i, HTC BlueAngel,
    HTC Hermes...

    z tych tańszych współczesnych se k510

  • 10. Data: 2009-04-04 21:28:07
    Od: ejek <e...@a...pl>

    Marcin pisze:
    > Witam,
    > jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie
    > coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

    Fujitsu Siemens Pocket Loox T830

    --
    Wojtek