    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat na komunię.
    Date: Sun, 23 Mar 2014 16:20:46 +0100

    In article <532ea7b0$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

    > Przyjrzales sie temu "idealnemu stanowi"? Bo wyglada na typowe
    > zaklinanie rzeczywistosci w stylu aukcji Allegro.
    > Wg mnie: idalany to +- stan fabryczny. Tytaj zas:
    [...]
    Faktycznie, nie zajrzalem. Mea culpa.
    Co nie zmienia faktu, ze na allegro zdarzaja sie sprzety w idealnym
    stanie w dobrej cenie. Jak wspomnialem, mam kolege, ktory uznaje tylko
    zakupy sprzetu 'w idealnym stanie' i jakos daje sobie rade.
    Choc wymaga to cierpliwosci.

    Natomiast watek poszedl tutaj w calkiem inna strone, bo Iksigrek z tym
    drugim (zdaje sie, ze jest to ten troll-onanista, ktory kiedys nazywal
    sie woohoo) zaczeli wyglaszac autorytatywne i iracjonalnie acz
    drobnomieszczanskie poglady na temat - co dajemy albo czego nie dajemy
    na komunie.
    Swoja droga ciekawy temat dla socjologa albo etnografa.

    > Watkotworca pytal o w miare wytrzymaly aparat dla osmioletniej
    > dziewczynki.... Nie spodziewalbym sie, ze lustrzanka w tym wieku spelni
    > jej oczekiwania. Raczej wygeneruje sporo nowych problemow lacznie z waga
    > aparatu i jego gabarytami.

    Byc moze sie myle, ale taka prosta lutrzanka z jednym zoomem duza nie
    jest i warunki spelnia.
    Daje przyzwoite zdjecia prosto z pudelka, uczy kadrowania, a to w
    fotografii najwazniejsze.
    Bo chyba nie o to chodzi zeby prztykac zdjecia raz za razem, a zeby
    troche przy tym pomyslec.
    Skoro watkotworca pisze ze dziewczynka ma pasje do fotografowania, to
    znaczy ze jakis aparat juz chyba miala.
    --
    TA