  • 21. Data: 2010-09-22 22:32:38
    Temat: Re: Antyradar rozdzielny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Nieraz zacząłem hamować gdy misiek skierował na mnie suszarkę i za każdym
    > razem się udało. ;)

    Pewnie w mieście na długiej prostej.
    Mnie bardziej niepokoją ci ukryci po jakichś pipidówach w bramach, krzakach
    itd.
    Zawsze jak miałem pecha to właśnie w takich okolicznościach.

  • 22. Data: 2010-09-22 22:47:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-22 18:45, to pisze:
    > po za tym
    > mierzący misiek zwykle wychodzi z suszarką z tych krzaków. Po za tym
    > można dać po hamulcach gdy zaczyna celować.

    Jak go zauważysz, że zaczyna celować, to już zwykle jest po ptokach.
    Jemu na pomiar wystarczy 1-2 sekundy, w ciągu których ty zdążysz ledwo
    zajarzysz, co się dzieje. A z CB wiesz kilka kilometrów wcześniej, że
    stoją. Nie jestem stanie, ani nie zamierzam cię przekonywać, ale
    skuteczność CB tej kwestii, szczególnie na trasie, jest nie do
    przecenienia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2010-09-22 23:01:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stoją. Nie jestem stanie, ani nie zamierzam cię przekonywać, ale
    > skuteczność CB tej kwestii, szczególnie na trasie, jest nie do

    Potwierdzam.
    Jako użytkownik zarówno ar jak i cb od niedawna.

  • 24. Data: 2010-09-22 23:29:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 18:22:43 +0200, Cavallino wrote:
    >Fotkę dostałem raz w życiu, po niej kupiłem lepszy ar.

    Sprawdza sie ? Jaki model ?

    J.

  • 25. Data: 2010-09-22 23:31:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Sprawdza sie ?

    W teorii.
    W praktyce gorzej.

    >Jaki model ?

    Noxo 100 bodajże.

  • 26. Data: 2010-09-23 09:12:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    kogutek pisze:
> [...]
    czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci, gĹ&#65533;ĂłwnÄ&#65533; montuje siÄ&#65533;
    > pod
    wyĹ&#65533;wietlacz-sterownik. MojÄ&#65533; uwagÄ&#65533;
    kupiÄ&#65533; sensowny antyradar

    > Lepiej wydaj tą kasę na naukę z dopuszczalnymi prędkościami. Za moment będzie
    > uruchomiony system w którym prędkość będzie mierzona nie urządzeniami typu radar
    > a kamerami.

    tak slyszalem/czytalem - pomiar sredniej predkosci na danym odcinku -
    testy juz przeszly pozytywnie.
    W ciagu paru godzin testow tego systemu zlapano sporo kierownikow
    (bodajze ok. 300!!! - nie pamietam dokladnie) - ale jako, ze to byl
    tylko test to fotki poszly do kosza.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 27. Data: 2010-09-23 09:24:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    BartekK pisze:

    > mam takie cudo, nie pamietam nazwy/firmy, ale wyswietlacz
    > tekstowo-znakowy led niebieski, kosztowal cos kolo 2000.
    > Sprawdza sie znacznie lepiej niz zwykly, ma duzo lepsza czulosc - gdy
    > sprawdzalem na dwa (uniden jakistam za 800zl), to ten rozdzielny lapal
    > foto stacjonarne z jakichs 500m, a uniden krzyczal dopiero 150m przed
    > gdzie ledwo byloby zrobić hamowanie...
    > Wygodne ;)

    a testowac mozesz w ten sposob
    http://www.wykop.pl/link/471531/superbohater-na-rowe
    rze/

    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2010-09-23 09:40:23
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-22 22:47, LEPEK pisze:

> [...]
    > stoją. Nie jestem stanie, ani nie zamierzam cię przekonywać, ale
    > skuteczność CB tej kwestii, szczególnie na trasie, jest nie do

    Dlatego idealnym rozwiązaniem był by zakaz CB podobnie jak w Austrii
    może wtedy ludzie zaczęli by zwracać uwagę na znaki.

  • 29. Data: 2010-09-23 11:30:58
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 23 Sep 2010 09:40:23 +0200, lleeoo
    <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego idealnym rozwiązaniem był by zakaz CB podobnie jak w Austrii

    Znajdzie się coś innego: zabronisz komórek?

    > może wtedy ludzie zaczęli by zwracać uwagę na znaki.

    Na te, które stoją w grupach po trzy, po pięć na jednym słupie?
    A słupy po dwa, trzy na przestrzeni kilku, kilkunastu metrów?

    r.
    _____________

  • 30. Data: 2010-09-23 12:13:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Robert Rędziak

    > Na te, które stoją w grupach po trzy, po pięć na jednym słupie? A słupy
    > po dwa, trzy na przestrzeni kilku, kilkunastu metrów?

    Ciekawe jest to wybiórcze postrzeganie ruchu drogowego na Zachodzie.
    Skoro mamy zakazywać CB, jak w Austrii, to jednocześnie wypadałoby
    wybudować sieć dobrze utrzymanych darmowych autostrad jak w Austrii i
    sieć dobrych, sensownie oznakowanych dróg jak w Austrii?

    --
    ignorance is bliss