    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4d6b94aa$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <ikgvnq$o8p$1@news.onet.pl>
    <ikh564$duo$1@inews.gazeta.pl> <ikj7e1$nn3$1@news.onet.pl>
    <4d6d4ca9$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikoevv$4pm$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6fea48$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikqc2e$e4a$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Antyradar - od?wieżamy temat
    Date: Fri, 4 Mar 2011 13:44:28 +0100

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:ikqc2e$e4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Bzdura.

    Czyli nie rozróżniasz.
    W sumie nie miałem wątpliwości.

    A moje pytanie o to padło już w DRUGIM moim poście w tamtym wątku, nie
    odpowiedziałeś na nie do końca tego wątku, musiał to w końcu zrobić ktoś
    inny, Ty w odpowiedzi wyjechałeś z pyskówkami.

    BTW - ten wątek przypomniał jak bardzo i od jak dawna nie potrafisz pisać na
    grupy.
    Bo nawet jeśli coś wiesz lepiej, co się przecież zdarza, to zamiast to
    przekazać i w ten sposób wyprowadzić z błędu interlokutora, wyjeżdżasz z
    pyskiem i zarzutami że ktoś czegoś nie wie i próbujesz zrobić z tego clou
    wątku (nawet jeśli otwarcie ktoś sam to przyznaje).

    Jeśli chodzi Ci o wywoływanie kłótni zamiast dyskusji - to idzie Ci nieźle.

    > Cyt:
    > ja: ZTCW 'videoradary' radarami sa tylko z nazwy
    > Cavallino: Nieprawda.

    No i się zgadza.
    Tyle że nie wszystko co tak się w Polsce określa jest faktycznie
    videoradarem, większość podpada pod inną nazwę, którą TYM RAZEM użyłeś
    prawidłowo czyli videorejestratory.

    Wtedy usiłowałeś udowodnić, że KAŻDE obwoźne kino jest videorejestratorem,
    żadne nie jest videoradarem - co jest NIEPRAWDĄ.
    Teraz udowadniasz że KAŻDY fotoradar ZAWSZE będzie prawidłowo wykryty przez
    ar, co również jest NIEPRAWDĄ.

    > Prosta sprawa - jesli sam nie masz krztyny pewnosci co do czegos, to nie
    > zajmuj tak pewnych stanowisk. Dokladnie w sposob, ktory przejawiles
    > w aktualnym watku.

    > Niewazne o jakim urzadzeniu byla mowa

    Oczywiście że ważne.
    Videoradary istniały wtedy, istnieją teraz i co do nich oczywiście miałem
    rację.
    A to że większość sprzętu jeżdżącego po polskich drogach była de facto
    videorejestratorami, o których istnieniu sposobie pracy nie miałem pojęcia,
    (bo się z takim akurat przypadkiem nie spotkałem, a nie handluję od lat
    antyradarami), nie zmienia tego faktu.

    Wystarczyło takie rozróżnienie i wyjaśnienie zrobić wtedy, ale Ty jak zwykle
    musiałeś uciekać w osobiste pyskówki.

    >, istotne ze bylo widac brak
    > umiejetnosci samodzielnego myslenia i wyciagania wnioskow, ktory nie
    > zmienil sie do tej pory.

    Bardziej nie zmieniło się Twoje chamskie podejście do rozmówców, również
    wtedy w drugim poście zacząłeś osobiste wycieczki, również totalnie olewając
    merytorykę.