  • 41. Data: 2010-10-27 12:59:51
    Temat: Re: Antyradar - jak wybierać?
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 27 Oct 2010 12:38:44 +0200, wrote:

    > Niektórzy spóźnili się na lekcję o stopniowaniu przymiotników i
    > przepisywawali od kolegi z zeszytu.

    Bo "dobry" to wyjątkowy przymiotnik, ma 5 stopni. :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 42. Data: 2010-10-27 15:09:49
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-25 20:11, Wiesiaczek pisze:
    > Witam,
    > ponieważ dziś błysnęło mi w gołębniku na Gierkówce, dojrzałem do zakupu
    > antyradaru.

    a może trzeba dojrzeć do jazdy zgodnie z przepisami?

    > Czy ktoś używał takiego sprzętu i może polecić któryś z nich a także
    > uzasadnić wyższą cene tego pierwszego?

    to urządzenia są nielegalne

    --
    krzysiek82

  • 43. Data: 2010-10-27 19:52:44
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-27 15:09, krzysiek82 pisze:

    > a może trzeba dojrzeć do jazdy zgodnie z przepisami?

    a może trzeba dojrzeć do czytania ze zrozumieniem i odpowiadania na
    zadanie pytanie. Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc
    autorowi wątku, to się nie wypowiadaj.

    > to urządzenia są nielegalne

    no i?

    mario

  • 44. Data: 2010-10-27 19:55:54
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 15:09:49 +0200, krzysiek82 <g...@m...pl> said:

    > to urządzenia są nielegalne

    Nie są nielegalne.
    Dlatego m.in. można je kupować.

    --
    Bydlę

  • 45. Data: 2010-10-27 19:59:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-27 12:59, Mariusz Chwalba pisze:

    > Bo "dobry" to wyjątkowy przymiotnik, ma 5 stopni. :-)

    Kurcze no 4 to wiem jakie ale 5? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 46. Data: 2010-10-27 20:52:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 04:53:24 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Nie wiem, jaki przepis masz na myśli, ale jakoś mi nie do śmiechu.

    Przede wszystkim art. 78 PoRD, potem ten, który podaje kto ma obowiązek
    ustalenia sprawcy....

    > Co prawda konto punktowe miałem już puste, a teraz będzie już zapaskudzone.
    > A mniej jak 10 nie będzie :(

    LOL. Co najwyżej 200zł bez punktów, o ile naprawdę bardzo nei chcesz
    kombinować. A jeśli prowadził kolega z Ukrainy, to 0/0.

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2010-10-27 22:11:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 19:52:44 +0200, Mario <c...@o...pl> said:

    > Jak nie masz wiedzy w temacie i nie możesz pomóc autorowi wątku, to się
    > nie wypowiadaj.

    Praca ci się z forum myli.
    To nie jest płatny helpdesk.
    To forum dyskusyjne.

    --
    Bydlę

  • 48. Data: 2010-10-28 09:20:59
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Praca ci się z forum myli.
    > To nie jest płatny helpdesk.
    > To forum dyskusyjne.

    Ale to jest grupa o samochodach, a nie pl.soc.moralność i pewne zasady
    jednak obowiązują.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 49. Data: 2010-10-28 17:37:40
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-27 22:11, Bydlę pisze:

    > Praca ci się z forum myli.
    > To nie jest płatny helpdesk.
    > To forum dyskusyjne.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    no shit, a ja myślałem że grupy dyskusyjne :-P

    mario

  • 50. Data: 2010-10-29 09:55:29
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 27 Oct 2010 19:59:19 +0200, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Kurcze no 4 to wiem jakie ale 5? ;)

    Dobry, lepszy, najlepszy (czyli: optymalny), optymalniejszy
    (czyli: najlepsiejszy) i najoptymalniejszy (najnajlepsiejszy).

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba