-
11. Data: 2014-11-27 16:47:54
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Koziołek k...@w...pl ...
>>> Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(
>>>
>> Hmm... ale dojechałes? :)
>
> Jak wspomniałem, kałuża "urodziła się" juz na miejscu. Po pierwszym
> "zgaśnięciu" wysiadłem i zajrzałem pod auto, czy nic sie przypadkiem nie
> leje, ale wtedy jeszcze nic nie kapało.
>
Ostatnio kumplowi włączyła sie kontrolka cisnienia oleju - tez dojechał do
serwisu.
Trzeba uwazać w takich sytuacjach.
-
12. Data: 2014-11-29 01:25:29
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
W dniu 2014-11-27 14:30, Koziołek pisze:
>> Łelkam ewrybady :)
>
> Aha. Po zatrzymaniu auta rosnąca pod nim spora kałuża oleju :(
Ale jaki olej, silnikowy czy napędowy?
Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
-
13. Data: 2014-11-29 13:45:21
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>
On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
> Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
> kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się
czymś "grubszym".
--
_____ __________________________
\` Y (__) __\` | | | '/
T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559
|__|_|__|__|_____|__|__|_____| _ l @ t l e n . p l
-
14. Data: 2014-11-30 00:48:28
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message
news:m5cf51$2in$1@news.mixmin.net...
> On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
>> Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
>> kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
> To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś
> "grubszym".
nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci, też mi kiedyś szlag
trafił przewód smarowania turbo w Octavii 1.9TDI i wywaliło momentalnie cały
olej na ulicę, lawetę miałem w cenie ubezpieczenia ale czekanie 1.5h w słońcu z
małym dzieckiem... bezcenne.
Pzdr
Piotrek
-
15. Data: 2014-11-30 13:49:05
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Sat, 29 Nov 2014 23:48:28 -0000, X-Man napisał(a):
> "Michal Lukasik" <m...@t...pl> wrote in message
> news:m5cf51$2in$1@news.mixmin.net...
>> On 29/11/2014 00:25, Tomasz Wójtowicz wrote:
>>> Kiedyś w VW 1,9 TDI strzeliła mi rurka z olejem silnikowym. Drożej
>>> kosztowała laweta niż zalutowanie rurki.
>> To się ciesz, bo jakbyś próbował "dojechać" to pewnie skończyłoby się czymś
>> "grubszym".
>
> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
Często wtedy bywa już pozamiatane.
No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
lampka zapala się przy 0.3 bara.
-
16. Data: 2014-11-30 20:18:39
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
>> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
>
> Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
> Często wtedy bywa już pozamiatane.
>
> No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
> oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
>
> Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
> lampka zapala się przy 0.3 bara.
W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)
-
17. Data: 2014-11-30 20:30:35
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 30 listopada 2014 20:19:00 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> >> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
> >
> > Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
> > Często wtedy bywa już pozamiatane.
> >
> > No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
> > oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
> >
> > Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
> > lampka zapala się przy 0.3 bara.
>
> W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)
Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4
-
18. Data: 2014-11-30 20:40:14
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
> >> nikt normalny nie jedzie jak mu sie kontrolka oleju świeci
> >
> > Kontrolka oleju to się zaczyna świecić dużo za późno.
> > Często wtedy bywa już pozamiatane.
> >
> > No chyba że właśnie masz tyle szczęścia, że nagle tracisz całe ciśnienie
> > oleju, wtedy spokojnie zdążysz zgasić silnik.
> >
> > Bo niestety bywa tak, że ciśnienie z nominalnych 6bar spada do 0.5bar, a
> > lampka zapala się przy 0.3 bara.
>
> W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)
>Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4
Gdzie to napisane ?
-
19. Data: 2014-11-30 21:06:43
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
> W duzym fiacie zapalala sie przy 0,8 :)
>Aż się zdziwisz. Były dwa czujniki jeden 0,2 drugi 0,4
Masz racje 0,4 znalazlem.
Napisali, w dokumencie o czujnikach ze w fso zapala sie jak spada ponizej
0,8.
-
20. Data: 2014-12-02 09:28:17
Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
Od: Koziołek <k...@w...pl>
> Koziołek
Okazało się, że uszkodzeniu uległy przewód podający paliwo oraz pękła
żeliwna szyna paliwowa (jakim cudem?), wszystko w jednym miejscu, na
łączeniu. Wyciek to olej napedowy.
Wszystko zamknelo się w kwocie 706 zł: nowy przewód, uzywana szyna (nowa
kosztowała by1300 zł) i robocizna.
Koziołek