    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Antena satelitarna perforowana
    Date: 18 Mar 2013 19:28:34 GMT

    Pan Gomez napisał:

    > Standardowe zaczepy , uchwyty itd. nie spelniaja swojej roli a ja nie
    > mam zamiau po kazdym wietrze od nowa ustawiac. Mocniejszego mocowania
    > sie nie da zalozyc wiec zostaje antena. A pizdzi bardziej niz w Kieleckim.
    > Okna tez sa specjalnie wzmocnione bo zwykle urywalo.

    W Gruzji takie warunki opisują jednym słowem: piździażkwili. Tylko czy
    taka siatka oprze się innym psikusom pogodowym, takim jak śnieg czy
    szadź, które to chętniej czepiają się bardziej chropowatych powierzchni?
    Ja bym jednak jeszcze raz przyjrzał się możliwościom niestandardowego
    (wielopunktowego) zamocowania czaszy.

    --
    Jarek