  • 21. Data: 2013-07-19 11:38:12
    Temat: Re: Antena satelitarna na budynku.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 09:08:09 +0200, Chris napisał(a):

    > NAPISZĘ DUŻYMI LITERAMI ... POKAŻ PRZEPIS A NIE PROPOZYCJĘ.

    Pokazałem.
    "Prace nad nowelizacją przepisów zostały rozpoczęte w związku z prowadzonym
    postępowaniem przeciwko Polsce przez Trybunał Sprawiedliwości Unii
    Europejskiej. Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do trybunału, wskazując,
    że nasze państwo stwarzało nieproporcjonalnie dużą barierę w rejestrowaniu
    pojazdów sprowadzanych z innych krajów UE, a przystosowanych do ruchu
    lewostronnego. Argumenty komisji podtrzymał trybunał."

    Drugie, trzecie i czwarte zdanie. Wykazuje skuteczną wyższość prawa UE nad
    prawem lokalnym, o czym była rozmowa. A ty pyszczysz od wczoraj, bo z
    trudem przebrnąłeś przez pierwsze zdanie i sie poddałeś.

    Uprzedzając zamierzone trollowanie którym orcujesz się od wczoraj - nie ma
    znaczenia, że prawa jeszcze nie ma. Będzie. Albo z karą albo bez. Różnica
    jest taka, że państwo zapłaci karę, bo może rozpędzić bunt policją.
    Spółdzielnia mieszkaniowa po pierwsze nie może sobie pozwolić na karę a po
    drugie lokatorzy po usłyszeniu że zostali ukarani (bo tak jak państwo to
    obywatele, wbrew temu co myślą sobie na wiejskiej i w alejach ujazdowskich,
    tak spóldzielnia to mieszkańcy) to na następnym walnym zebraniu rozniosą
    zarząd w pył.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2013-07-19 11:43:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    zekac-na-wyrok-w-spra
    > ale predzej czy pozniej sie zakonczy i beda musieli dopuscic angliki. tak
    > czy inaczej nie rozumiem problemu bo te samochody juz u nas jezdza, maja
    > tylko inne tablice rejestracyjne.

    Tylko jeździ ich parę setek a nie tysiące ... weż wyprzedz TIR-a na trasie
    nie widząc czy coś nie jedzi z naprzeciwka a to jest poważny problem
    związany z bezpieczeństwem, Niemcy tego nie kupują bo wiedzą czym to grozi
    ale dla polaków liczy się cena a takie auta w GB są tanie jak barszcz bo są
    ograniczone w 99.9% tylko do ich rynku. Powiedz co kupi polak mając np. Audi
    A6* za 50tyś z niemiec czy takie samo za 10tyś tylko z GB i kierownicą po
    drugiej stronie ?? ale przecież będzie można to zarejestrować legalnie i
    legalnie tym jeździć tylko że bezpieczeństwo = ZERO :(

    *przykład pierwszy lepszy.

  • 23. Data: 2013-07-19 11:49:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Pokazałem.

    Gdzie ??

    > "Prace nad nowelizacją przepisów zostały rozpoczęte w związku z

    To nie ustawa tylko propozycja ustawy.. dalej brak ci argumentów ...

    > Drugie, trzecie i czwarte zdanie. Wykazuje skuteczną wyższość prawa UE nad
    > prawem lokalnym, o czym była rozmowa. A ty pyszczysz od wczoraj, bo z
    > trudem przebrnąłeś przez pierwsze zdanie i sie poddałeś.

    Ja czytam a nie trolluję jak ty ...

    > Uprzedzając zamierzone trollowanie którym orcujesz się od wczoraj - nie ma
    > znaczenia, że prawa jeszcze nie ma. Będzie. Albo z karą albo bez. Różnica
    > jest taka, że państwo zapłaci karę, bo może rozpędzić bunt policją.

    A co to ma wspólnego z ustawą której jeszcze nie ma a ty uparcie twierdzisz
    że jest ...
    Przestań trollować ...

> [...]
    > obywatele, wbrew temu co myślą sobie na wiejskiej i w alejach
    > ujazdowskich, tak spóldzielnia to mieszkańcy) to na następnym walnym

    Ciekawe ... a ja znam takie spółdzielnie co mają takie przepisy i są zgodne
    z prawem, co do konsultacji podałem linka do kancelarii prawnej.

  • 24. Data: 2013-07-19 14:27:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:49:52 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > Ja czytam a nie trolluję jak ty ...
    > A co to ma wspólnego z ustawą której jeszcze nie ma a ty uparcie twierdzisz

    dobra, to już do niczego nie prowadzi, nie dam się sprowadzić do twojego
    poziomu i pokonać doświadczeniem. Pa

  • 25. Data: 2013-07-19 14:46:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > dobra, to już do niczego nie prowadzi, nie dam się sprowadzić do twojego
    > poziomu i pokonać doświadczeniem. Pa

    Widzę właśnie że nie ma co dyskutować z kimś kto nie ma żadnych argumentów
    EOT ...

  • 26. Data: 2013-07-19 15:28:51
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-07-2013 11:43, Chris pisze:
> [...]
    > tylko z GB i kierownicą po drugiej stronie ?? ale przecież będzie można
    > to zarejestrować legalnie i legalnie tym jeździć tylko że bezpieczeństwo

    niemcy tego nie kupuja bo ich stac na kupowanie u siebie i nie musza tam
    jezdzic do pracy i samochod nie jest dla nich dorobkiem zycia.
    konczac ten offtopic, polecam:
    http://krugozor.pl/

  • 27. Data: 2013-07-19 16:19:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:13:58 +0200, K napisał(a):

    > ale predzej czy pozniej sie zakonczy i beda musieli dopuscic angliki.
    > tak czy inaczej nie rozumiem problemu bo te samochody juz u nas jezdza,
    > maja tylko inne tablice rejestracyjne.

    Nie, błąd, oni już muszą, tylko wciąż grają na zwłokę. Zwłaszcza, że kary
    jakie zapłaci Polska nie będą z kieszeni ani urzędników, ani lobbystów
    sprzedawców samochodów.

  • 28. Data: 2013-07-22 19:32:52
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Jan Kowalski wrote:
    > Witam.
    > Mam od niepamiętnych czasów zainstelowaną antenę satelitarną 90 cm na
    > scianie budynku. W związku z remontem elawacji kazano mi ją zdjąć i w
    > przypadku chęci ponownego montarzu mam zwrócić sie do wspólnoty o
    > zgodę. Czy sa jakieś ogólne przepisy dotyczące takiej sytuacji, czy
    > wspólnota może mi odmówić pozwolenia bo ma taki kaprys ?.

    a musisz ten szajs wystawiac? Jak stara babcia wywiesi wielkie galoty tez
    bedzie rownie ladnie.

    Przekleje to co wyslalem kiedys na inna grupe:

    totalnie off topic ale nie badzcie idiotami - ekipa sprawdzona, zadne klejenie
    "na placki" styropianu (ustawic nawet kamery by sprawdzaly roboli) ale na
    "ramke + placki", i na boga... przed sytro dobry kabel antenowy (czyli zadne
    miedziowane zelazo/aluminium np CCA) np 'triset profi' do kazdego okna, nawet
    tym co "nie potrzebuje" przymusic (nawet doplacajac ciut - zmieni sie lokator i
    antene bedzie chcial). Na dachu zbioracza instalacja TV SAT i jedna antena.
    Unikniesz obsrania bloku antenami i wiesniackich kabli. Nawet po dwa do pokoju
    ciagnac, koszt nie duzy. Ocieplenie to tez modernizacja instalacji antenowej
    przy okazji. Wystarczy jedna antena SAT na dachu...

    www.dipol.com.pl masz schematy instalacji. JEDNA antena duza na dachu (odbierze
    cokolwiek nawet gdy bedzie sniezyca), jedna antena naziemna. Do tego
    multiswitch odpowiedni i kazdy ma niezalezny sygnal SAT w gniazdku, elewacja
    bez anten!

    Szacuje koszt takiej instalacji dla bloku 4p gdzies na 2000-3000 góra, co to
    jest na kilkanascie mieszkan? NIC, a blok wolny od anten. No i na boga
    styropian na ramke z plackami, inaczej to totalne wyrzucenie pieniedzy!!!!!

  • 29. Data: 2013-07-23 07:04:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-07-22 19:32, forestdumb pisze:

    > Szacuje koszt takiej instalacji dla bloku 4p gdzies na 2000-3000 góra,
    > co to jest na kilkanascie mieszkan? NIC, a blok wolny od anten. No i na

    trzeba liczyć jakieś 500 na lokatora by się opłacało