  • 11. Data: 2013-07-18 15:23:52
    Temat: Re: Antena satelitarna na budynku.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 14:40:38 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    z-auto-z-kierownica-po

    > To jest tylko projekt i propozycja a nie uchwała ... szukaj dalej ...

    Po co? Nawet tego nie przeczytałeś wystarczająco dokładnie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-07-18 15:43:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Po co? Nawet tego nie przeczytałeś wystarczająco dokładnie...

    Ty chyba też:
    Ministerstwo Transportu przygotowuje zmianę przepisów, dzięki którym będzie
    można w Polsce rejestrować samochody z kierownicą po prawej stronie.
    Przepisy pozwalające na rejestrację tych samochodów w naszym kraju, wejdą w
    życie najwcześniej za kilka miesięcy.

    Pokaż mi tu uchwałe ...

  • 13. Data: 2013-07-18 16:58:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    > Mam od niepamiętnych czasów zainstelowaną antenę satelitarną 90 cm na
    > scianie budynku. W związku z remontem elawacji kazano mi ją zdjąć i w
    > przypadku chęci ponownego montarzu mam zwrócić sie do wspólnoty o zgodę.
    > Czy sa jakieś ogólne przepisy dotyczące takiej sytuacji, czy wspólnota
    > może mi odmówić pozwolenia bo ma taki kaprys ?.

    Może, ale wtedy musi dostarczyć Ci sygnał satelitarny do Twojego gniazdka.

  • 14. Data: 2013-07-18 21:15:17
    Od: "vito007" <v...@n...pl>

    > Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Może, ale wtedy musi dostarczyć Ci sygnał satelitarny do Twojego gniazdka.

    Jestem po wygranym boju z zarządem wspólnoty.
    Po wymianie korespondencji w końcu wymiękli, musiałem tylko pdpisać
    zobowiązanie, że naprawię ew. uszkodzenia powstałe w czasie montażu anteny
    na dachy budynku.
    Bardzo pomogła mi lektura http://www.tezet60.republika.pl/23.html
    zwłaszcza opisana sprawa sądowa przeciwko gminie Katowice.

  • 15. Data: 2013-07-18 21:37:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 15:43:26 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > można w Polsce rejestrować samochody z kierownicą po prawej stronie.
    > Przepisy pozwalające na rejestrację tych samochodów w naszym kraju, wejdą w

    Wciąż ci się nie udało, ale nie poddawaj się, dasz radę

  • 16. Data: 2013-07-19 08:53:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Wciąż ci się nie udało, ale nie poddawaj się, dasz radę

    No proszę a ja już myślałem że zmądrzałeś i potrafisz pisać coś z sensem ..

  • 17. Data: 2013-07-19 09:01:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 08:53:43 +0200, Chris napisał(a):

    > No proszę a ja już myślałem że zmądrzałeś i potrafisz pisać coś z sensem ..

    Czyli wolisz wycieczki osobiste zamiast przeczytać kilka linijek ze
    zrozumieniem. Smutne, ale co ja poradzę.

  • 18. Data: 2013-07-19 09:08:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Czyli wolisz wycieczki osobiste zamiast przeczytać kilka linijek ze
    > zrozumieniem. Smutne, ale co ja poradzę.

    NAPISZĘ DUŻYMI LITERAMI ... POKAŻ PRZEPIS A NIE PROPOZYCJĘ.

    Wiesz o tym że jak zmieni się rząd to ta propozycja ustawy i tak pójdzie do
    kosza i właśnie dla tego jest odwlekana i przedłużana żeby nie wprowadzać
    jej za szybko do naszego kraju, poczytaj więcej na ten temat a nie znalazłeś
    jakiś jeden artykulik i opierasz na nim całą swoją wiedzę.

  • 19. Data: 2013-07-19 09:16:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Czyli wolisz wycieczki osobiste zamiast przeczytać kilka linijek ze
    > zrozumieniem. Smutne, ale co ja poradzę.

    To jest bardziej wiarygodne niż twój link z jakiegoś szmatławca:

    Ministerstwo Finansów jest przeciwne dalszym pracom nad założeniami do prawa
    o ruchu drogowym. Te miały dopuścić w Polsce rejestrację aut z kierownicą po
    prawej stronie. MF twierdzi, że postępowanie, które wszczęła wobec nas
    Komisja
    Europejska za to, że takiej możliwości nie przewidujemy, nie zostało jeszcze
    zakończone.

    http://prawo.rp.pl/artykul/808811,1024977-Lepiej-poc
    zekac-na-wyrok-w-sprawie-Anglikow-.html

  • 20. Data: 2013-07-19 11:13:58

    W dniu 19-07-2013 09:16, Chris pisze:
> [...]
    > wszczęła wobec nas Komisja
    > Europejska za to, że takiej możliwości nie przewidujemy, nie zostało

    ale predzej czy pozniej sie zakonczy i beda musieli dopuscic angliki.
    tak czy inaczej nie rozumiem problemu bo te samochody juz u nas jezdza,
    maja tylko inne tablice rejestracyjne.