    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena UKF
    Date: Thu, 8 Aug 2024 15:54:57 +0200
    <v858bl$26rbd$1@paganini.bofh.team> <v859ts$jh6$9@news.chmurka.net>
    <v87ld2$2faar$2@paganini.bofh.team>
    <fns3rhnddmw5$.s1gpyevn0k2v$.dlg@40tude.net>
    <v8agqp$2oick$1@paganini.bofh.team>
    <sqxuiaf5js8n$.1208ml1cw9uzl.dlg@40tude.net>
    <v8delp$31t0k$3@paganini.bofh.team>
    <k...@4...net>
    <v8ikoh$3jj65$2@paganini.bofh.team>
    <17x7sbhzcgxhl$.eag16022r0l7$.dlg@40tude.net>

    > Tak, dokładnie tego :) Oprócz zakładania konta bo to zbędne. Mówiłem,
    > jak nie wiesz, poproś małolata.

    Zasadniczo to jeżeli już prośba to tylko o coś istotnego, z tą anteną to
    tylko taka ciekawostka, a nie sprawa do zarżnięcia. Nie warta większego
    zaangażowania ani mojego ani waszego. Zapytałem tylko bo sądziłem że na
    grupie znajdzie się ktoś kto wie jak wyglądają sprawy anten zewnętrznych
    do radia. Ale ani bym pomyślał angażować Was do tego stopnia żebyście
    czegoś dla mnie szukali w necie. Tym niemniej dzięki za dobre chęci.

    > Okazuje się że nie.

    I fotka by ci coś dała? ?

    > Na matołka sam wychodzisz. Bardzom ciekaw czy już wiesz co masz zrobić,
    > po tych 38 postach :)

    Wyobraź sobie że w Brico Marche dostałem odpowiednią wtyczkę, zajrzałem
    już do paru komisów z starociami i nic, a tu popatrz leży sobie na
    regale.. Teraz to już z górki.
    Oczywiście bez inspiracji z grupy sprawą nawet bym się bliżej nie
    zainteresował, bo ta wieża, a szczególnie jej szumy radiowe  nie jest
    jakimś elementem który spędza sen z powiek. Tak że dzięki za motywację i
    inspirację.