  • Data: 2024-07-31 15:36:04
    Temat: Re: Antena UKF
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2024 o 22:08, Adam pisze:
    > Co to znaczy "zwykły"?
    > Jaki kabel? Nie pomyliło Ci się z przewodem?
    > Jaka ta wtyczka?

    Słowo "niezwykły" więcej ci powie?
    Kabel antenowy czy przewód antenowy?  Ja zawsze używam słowa kabel.
    Trochę dużo w tak krótkim zdaniu o donosicielstwie i szpiegowaniu.. ?

    > To samo: nie mylisz kabla z przewodem?

    Nie.

    > Od kiedy to antenę podłącza się "jak głośniki"?
    > Owszem, były takie konstrukcje ale skończyły się gdzieś w okolicach II
    > Wojny Światowej.

    Widziałeś wieże stereo, ja obecnie mam dwie, ale widziałem sporo,
    wszystkie miały tak samo podłączane głośniki. Po dwa kabelki do do
    zaciskowych gniazd urządzenia. Tak samo wygląda podłączenie anteny AM.

    > Składasz antenę teleskopową i do niej podłączasz żyłę z kabla
    > koncentrycznego.
    > Ktoś to jużtu opisywał.

    Możesz dokładniej opisać metodę, bo nie mam pojęcia o czym mowa. Jaką
    antenę teleskopową, i jakie kable koncentryczne?