  • 31. Data: 2010-09-14 10:46:22
    Temat: Re: Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 13 Sep 2010 07:32:36 +0200 osobnik zwany Marcin Jan
    wystukał:

    > "spadła" na parkingu 0 km/h w ręce złodzieja. pozdrawiam

    moja oprócz tego zabrała ze sobą radio :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2010-09-14 13:22:21
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 12 Wrz, 18:20, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)
    >
    > Bo ja chciałem się pochwalić, że antena może spaść z dachu... ;)
    > Generalnie dopóki sam tego nie doświadczyłem, to tylko słyszałem że
    > takie akcje się zdarzają... Więc teraz zawsze już będę się śmiał z tych,
    > co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...
    >
    > Do sedna: Lemm at-71 na magnesie o średnicy 125mm wytrzymuje do 240 km/h.
    >
    > Pozdrawiam!
    >
    > P.S.> Może ktoś się orientuje gdzie wstawiają z należytą starannością
> [...]

    Zadzwon do ANGLASS na Do Studzienki we Wrzeszczu. Robilem u nich co
    prawda tylko uszkodzenie szyby od kamyka ale zrobili na mnie bardzo
    dobre wrazenie, jak rozmawiali ze mna i innymi klientami, Pani Mariola
    jest bardzo fajna.
    A jak masz karnet na Lechie to chyba znizka u nich jest ;)

  • 33. Data: 2010-09-14 17:23:06
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 13 Wrz, 20:57, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Wolę sam na
    > to poświęcić 2 godzinki (bo nie mam doświadczenia), niż dać komuś kto to
    > robi na co dzień i może spartolić albo nieodpowiednio coś zabezpieczyć
    > na wszelką ewentualność, bo to nie jego. Mam nadzieję, że rozumiesz.

    Ja robiłem u jednych "najlepszych" w CKMK i okolicach, wiele lat w
    branży - Euro-Glas i byłem obok - nie wiele to pomogło.
    Finalnie - ściągane boczki zewnętrzne karoserii pokrzywione, lakier na
    błotniku uszkodzony, uszczelka przy szybie podwinięta (na szczęście
    nie przyklejona) , podszybie nie założone na wszystkich zatrzaskach,
    połamane zaczepy boczków - chcieli to od razu zamawiać ze swoim
    narzutem z ASO MB.
    Wiem dobrze czego się boisz, u mnie przynajmniej w środku auta mi
    niczego nie spie......i.
    Finalnie pozakładałem wszystko sam bez pośpiechu, z głową i tylko tym
    sposobem obyło się bez jeszcze większych strat i wystarczyło wymienić
    spinki za 2 zł, a zamówiony miał być ponoć niezbędny kpl zaczepów za
    coś ok 100zł.

  • 34. Data: 2010-09-14 19:39:11
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Może stał pod dziwnym kątem :D

    Albo wszedł przednią a wyszedł tylną..... brrrrrrrrrrrrrr..........

  • 35. Data: 2010-09-21 17:40:37
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Uważam, że należy mieć:
    > 1) pistolet do kleju na sprężone powietrze.

    Bez przesady. Do jednorazowej wymiany wystarczy jeden zwykły DOBRY pistolet.

    > Tydzień potem już wiedziałem jak to jest ręcznym.
    > Po objechaniu połowy szyby ręka mdlała, a ja opływałem potem.
    > To nie jest tak jak silikon.

    Miałeś za mały otwór, otwór musi być duży i to też nie wystarczy, bo
    musi być odpowiednie trójkątne nacięcie. I bez najmniejszego potu na
    czole wyciśniesz wszystko.

    > 2) drugą osobę do kalibrowania położenia przy nakładaniu.

    To nie problem, kolega koledze pomoże. Potrzeba tylko dwóch łap.

    > Nie da się tego zrobić samemu - trafiając z lewej i prawej prosto.

    Nie ma takiego słowa "nie da się".

    > Ja robiłem sam, ale po przyłożeniu musiała być korekta przesunięcia.

    Czyli da się.

    > Potem pół godziny czyszczenia i układania uszczelki/maskownicy.

    Jakiego przepraszam czyszczenia????
    Uszczelka/maskownica sama się dobrze wpasuje, wystarczy odpowiednio
    szybę nałożyć/przesunąć. U mnie wyszło to idealnie wręcz! W dwóch
    miejscach tylko trzeba było delikatnie naciągnąć uszczelkę, żeby
    dolegała idealnie do profilu blachy, do 0,00 mm.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-09-21 18:26:08
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-14 17:23, kkk pisze:

> [...]
    > sposobem obyło się bez jeszcze większych strat i wystarczyło wymienić
    > spinki za 2 zł, a zamówiony miał być ponoć niezbędny kpl zaczepów za

    A ja pojechałem do człowieka, któremu zaufałem przez tel, że potrafi
    szybę wkleić w BMW. Dzwoniłem do wszystkich firm w Gdańsku i tylko jeden
    trafił się najbardziej kompetentny w tym co mówił. Bo reszta (to miałem
    wrażenie), że nigdy w życiu nie wymieniała szyb tylnych w BMW. I
    pojechałem do niego, nie pożałowałem. Po raz pierwszy powiedziałem
    komuś, że jestem zadowolony. Choć wszystko sam robiłem, oprócz samego
    wklejenia. Oczywiście wszystko rozebrałem w środku aż do wygłuszeń,
    wciągnąłem odkurzaczem wszystkie szkiełka elegancko. Zabezpieczyłem z
    tyłu błotniki i klapę bagażnika, żeby żaden cieć nie porysował głupim
    guzikiem od spodni, wklejając szybę. Rozebrałem sam boczki tapicerki, bo
    jak chłop mi powiedział że te boczki pękają, bo są kruche, to tylko
    potwierdziła się moja teza, że nikt nie potrafi rozbierać samochodów.
    Nic nie mówiąc, zabrałem się za rozbieranie. Po kilku minutach oba
    boczki całe i zdrowe, razem z kołeczkami przyniosłem mu i powiedziałem,
    że gdyby chwilkę został to by zobaczył w jaki sposób się demontuje
    boczki w BMW, które nigdy nie były ruszane od nowości. Bo o to się bał,
    że jak się ruszy to pęknie i koniec. Trzeba umieć rozbierać plastiki,
    wiedzieć gdzie są zaczepy i jak ciągnąć by nie urwać niczego ani nie
    "odszktałcić". Jeszcze chłopowi powiedziałem, że ma stary klej ściągać
    ostrożnie z karoserii, żeby nigdzie nie zarysował lakieru do blachy, bo
    będę zły i mam na tym punkcie uczulenie. Zrozumiał i się zaczął starać.
    Jedno mnie tylko wkurwiło, że ciągnąć jedną ręką uszczelkę z resztkami
    szyby, robił to bez rękawicy. Drugą ręką odcinał elegancko nożykiem. W
    końcu mu powiedziałem, że szkoda rąk na takie coś, a on że jest
    przyzwyczajony... No i skaleczył się w kilku miejscach i zaplamił
    delikatnie tapicerkę (podsufitkę) akurat na zagięciu jej przy samej
    szybie, że nie dałbym rady tego wyczyścić jak byłaby szyba wklejona. Od
    razu powiedziałem, że ma przestać to robić. Poszedłem po szefa i
    powiedziałem o zaistniałej sytuacji.. Szef przeprosił i wyczyścił
    podsufitkę. Chłop się nie przyznał, powiedział że to nie jest krew. A
    miał całe łapy pokaleczone. Żal dupę ściska. Powinni robić to w
    rękawicach. Ale to nie moja sprawa. Teraz już wiem jak to się robi, więc
    mogę następnym razem spokojnie to samemu zrobić. Ale generalnie z usługi
    jestem zadowolony, poza tym że wszystko sam robiłem, to jest ok.

    Tak to wyglądało: http://www.pi0tr.org/~kafar/bmw/BMW.jpg ;)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2010-09-21 18:48:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-14 13:22, Tatanka pisze:

> [...]
    > jest bardzo fajna.
    > A jak masz karnet na Lechie to chyba znizka u nich jest ;)

    Czytałem sobie pod nosem co napisałeś i przypadkiem kobieta usłyszała o
    fajnej Pani Marioli, absolutnie i kategorycznie zabroniła mi tam jechać!
    ;) Więc pojechałem gdzie indziej. A swoją drogą dzwoniłem już tam.. I
    nie wywarli na mnie pozytywnego wrażenia. Jak można nie wiedzieć czy
    szyba w BMW e39 jest z ramką, czy bez? Czy uszczelkę wkleja się osobno,
    czy razem z szybą? Jeden przez drugiego zaczęli wymyślać. Załamali mnie.
    Podziękowałem.

  • 38. Data: 2010-09-21 19:13:14
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    >W dniu 2010-09-14 17:23, kkk pisze:

    > Ale generalnie z usługi jestem zadowolony, poza tym że wszystko sam
    > robiłem, to jest ok.

    To może napisz kto to dobrze zrobił tak aby inni ludzi, którzy muszą
    wymienić szybę też byli zadowoleni.

    --
    pozdrawiam
    kml