  • 11. Data: 2010-09-13 08:44:53
    Temat: Re: Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Filip KK

    > Bo ja chciałem się pochwalić, że antena może spaść z dachu... ;)
    > Generalnie dopóki sam tego nie doświadczyłem, to tylko słyszałem że
    > takie akcje się zdarzają... Więc teraz zawsze już będę się śmiał z tych,
    > co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...
    >
    > Do sedna: Lemm at-71 na magnesie o średnicy 125mm wytrzymuje do 240
    > km/h.

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to licytowanie się nie ma
    najmniejszego sensu? Za to kiedy spadnie antena odpowiada bardzo wiele
    czynników pomijając sam typ anteny.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-09-13 09:11:27
    Od: stalowe <s...@g...com>

    On 13 Wrz, 08:44, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Filip KK

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że to licytowanie się nie ma
    > najmniejszego sensu? Za to kiedy spadnie antena odpowiada bardzo wiele
    > czynników pomijając sam typ anteny.

    na przykład gołąb - kiedyś jechałem za kierownikiem który przeciął
    anteną ptaka...
    --
    jureko

  • 13. Data: 2010-09-13 09:12:55
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-13 09:11, stalowe pisze:

    > na przykład gołąb - kiedyś jechałem za kierownikiem który przeciął
    > anteną ptaka...

    A jest u mnie możliwe, że ptak gwizdnął? Czy to już prędkość swoje
    zrobiła? Bo przyznam szczerze, że magnes naprawdę mega mocno siedział na
    dachu.

  • 14. Data: 2010-09-13 09:18:52
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-12 18:20, Filip KK pisze:

    > P.S.> Może ktoś się orientuje gdzie wstawiają z należytą starannością
    > szyby w Gdańsku? Jann odpada.

    To jedź do JAANa :)

  • 15. Data: 2010-09-13 09:37:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-13 09:18, Grejon pisze:

    > To jedź do JAANa :)

    A dlaczego mam przepłacać? Wymiana np. przedniej szyby (łącznie z szybą)
    u Jaana, kosztuje 800 zł. U innnych 500-600 zł. To jest spora różnica.

    Chyba sam ją wkleję. Wolę poświęcić trochę czasu i mieć to dobrze
    zrobione, bo nie ufam chłopakom a nie mam zamiaru nikogo pouczać bo sam
    tego nie lubię. Trzeba rozebrać boczki, a nie wiem czy potrafią to robić
    w BMW, jeszcze połamią kołki albo powyginają i pobrudzą łapami boczki i
    tapicerkę. Chrzanię taką robotę.

    Ktoś już się za to zabierał za wymianę szyby?
    Ramkę odzyskam oryginalną, także będzie pasować idealnie. Klej Wurtha
    użyję. Aceton mam, dużo papieru też, taśmę do szyb też. Trzymaki do szyb
    mam, bo pracuję czasami z dużymi taflami szyb. Coś jeszcze potrzebuję? :)

  • 16. Data: 2010-09-13 11:34:21
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message news:i6jj4b$hin$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Hustler spadł przy spacerku 5kmh gdy od poprzedzającego auta wkońcu
    > odczepiły sie niskie gałęzie z przydrożnego drzewa

    Bo Hustler tak ma. Przewraca sie przy trafieniu w mala galazke. Dla
    porownania - kiedys zapomnialem o ML-145 na dachu i wjechalem do centrum
    handlowego. Az sie przerazilem huku, jak antena zaczela walic o niskie
    betonowe wzmocnienia stropu, a podstawa ani drgnela.

    --
    Axel

  • 17. Data: 2010-09-13 13:10:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlowego. Az sie przerazilem huku, jak antena zaczela walic o niskie
    > betonowe wzmocnienia stropu, a podstawa ani drgnela.

    Miałem tak samo z Lemem (czy jak mu tam).
    Porypałem sobie od spodu bramę garażową do gołego metalu, ale magnes oderwać
    się nie oderwał.

  • 18. Data: 2010-09-13 19:44:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 09:37:45 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Ramkę odzyskam oryginalną, także będzie pasować idealnie. Klej Wurtha
    >użyję. Aceton mam, dużo papieru też, taśmę do szyb też. Trzymaki do szyb
    >mam, bo pracuję czasami z dużymi taflami szyb. Coś jeszcze potrzebuję? :)

    Doświadczenia? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-09-13 20:27:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-13 19:44, jerzu pisze:

    > Doświadczenia? ;)

    Sugerujesz, że nie wkleję sam szyby? Proszę Cię, nie takie rzeczy się
    robiło. Zastanawiam się tylko czym usunę resztki kleju z karoserii.

  • 20. Data: 2010-09-13 20:34:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 20:27:04 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >Sugerujesz, że nie wkleję sam szyby?

    Ja? Nie, skądże znowu. Sam bym jakąś wkleił, ale może nie zaczynałbym
    od siebie :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280