  • Data: 2006-05-11 11:46:31
    Temat: Re: Anna Strezynska w UKE
    Od: Piotr Szałamacha <p...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zebym dezawuowal dyskusje - ale wydaje mi sie ze w kwestii o ktorej
    koledzy (kolezanek nie zauwazylem) z grupy rozprawiali jest to raczej
    swiatelko w tunelu dla decyzji ktore wprowadza kawalek normalnosci, niz
    szansa na realizacje postulatow Pani Prezes.

    Nie liczmy na to ze z dobrej woli TP S.A. obnizy cene za wynajem sal
    kolokacyjnych potrzebnych do ustawiania sprzetu zeby dostep do petli
    odbierac - teraz sa one z kosmosu.

    Bardziej licze na to ze nowa Pani Prezes dosc szybko upora sie ze skarga
    02 co powinno w konsekwencji doprowadzic do:

    - obnizenia cen za dostep do NASA (NAjdrozszy System Autonomiczny)

    lub

    - mozliwosci wysylania ruchu do NASA via Świat (vide: PCSS)

    Pozdrawiam

    PS

    Piotr Szałamacha wrote:
    > To chyba dobra wiadomosc: