    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Ankieta] Czemu jeździsz tak wolno?
    Date: Fri, 7 Oct 2022 13:40:36 +0200

    W dniu 06.10.2022 o 17:37, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Gdyby stawał pod moim domem i pod robotą to bym śmiało wybierał.

    A taxi?

    Mnie tak autobus staje a jednak nie wybieram :-) Bo jak nie zabiorę się
    to następny jest za ... pewnie 20 albo 30 minut. Bagaże trzeba mieć przy
    sobie. Ale taka taksówka ... zasadniczo jest autonomicznym pojazdem z
    perspektywy wożonego nią tylko ... no trzeba zapłacić. Full Self Driving
    też coś kosztuje. OpenPilot kosztuje 3k dolarów. Czemu sobie nie sprawisz?

    > Obecnie
    > komunikacją miejską to +60min w jedną stronę mam, więc odpada w
    > przedbiegach.
    > Prędzej rower elektryczny, ale to sezonowo i dalej podcastu nie
    > posłucham. ;)

    > Wszyscy by jechali 70 km/h to by jechało się płynnie i przyjemnie. :)

    > Siedem.

    Chyba nie zawracam uwagi na takie pierdołowate artykuły.

    > A jednak komuś te wyprzedzanie przy różnicy prędkości 2 km/h przeszkadza...

    Ale to ja jeżdżę TWizy i śmiem twierdzić, że nie trąbią.