  • 1. Data: 2009-01-23 12:20:54
    Temat: "Anioły współczesności" - Wystawa Justyny Komar - Zaproszenie
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Witam serdecznie grupowiczów,

    W imieniu Autorki oraz zespołu fotoplenery.eu serdecznie zapraszam na
    wystawę fotograficzną pt. "Anioły współczesności" - autorstwa Justyny
    Komar. Szczegóły na stronie:

    http://fotoplenery.eu/joomla/wystawy-fotograficzne/-
    anioly-wspolczesnosci-wystawa-fotografii-justyny-kom
    ar.html

    --
    Pozdrawiam,
    Giang,

  • 2. Data: 2009-01-23 15:15:54
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    To kawal drogi. Ale jesli Ty sie wybierasz na wernisaz to ja tez znajde
    czas :-)

    Pozdrawiam, Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 3. Data: 2009-01-23 16:57:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glcnfh$4jv$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Waldemarrr nabazgrał:
    > To kawal drogi. Ale jesli Ty sie wybierasz na wernisaz to ja tez znajde
    > czas :-)

    Ale wiesz, że to już było wcześniej wystawiane? Jak również
    dyskutowano o tym na grupie.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-01-23 17:08:59
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 16:15:54 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > To kawal drogi. Ale jesli Ty sie wybierasz na wernisaz to ja tez znajde
    > czas :-)

    Dziękuję za miłą chęć wspólnego uczestnictwa ale widzę dla siebie mało
    szans. Chociaż ciągnie ciekawa lokalizacja no i przedewszystkim sama
    wystawa. Jak tylko będę mógł to dam znać.

    A Ty planujesz jakąś swoją wystawę w najbliższej przyszłości?

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-01-23 17:14:25
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    >W poście <glcnfh$4jv$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Waldemarrr nabazgrał:
    >
    > Ale wiesz, że to już było wcześniej wystawiane? Jak również
    > dyskutowano o tym na grupie.

    Owszem, bylo wystawiane o ile pamietam to chyba tylko w Warszawie.
    Swoja droga jest to dosyc kontrowersyjna wystawa, co bylo widac
    po dawnej dyskusji na grupach newsowych :-)

    Justyna miala jeszcze wystawe Pan Czasu ta byla przyjeta lepiej.
    A mnie jednak Anioly podobaly sie bardziej niz Pan Czasu.
    Ciekaw jestem Waszych opinii i dlatego pozwolimy sobie jeszcze
    przed samym wernisazem przypomniec o tej wystawie

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 6. Data: 2009-01-23 17:37:29
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glctvl$pln$1@inews.gazeta.pl>,
    Osiak nabazgrał:
    > Justyna miala jeszcze wystawe Pan Czasu ta byla przyjeta lepiej.
    > A mnie jednak Anioly podobaly sie bardziej niz Pan Czasu.
    > Ciekaw jestem Waszych opinii

    Moja opinia od wtedy się nie zmieniła... Ciekaw jestem za to
    Twojej interpretacji tych dzieł. Bo sam nic sensownego wtedy
    nie wymyśliłem.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-01-26 08:09:46
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > Ale wiesz, że to już było wcześniej wystawiane? Jak również
    > dyskutowano o tym na grupie.

    Nie wszystkie watki na grupie sledze totez przeoczylem wczesniej i nie
    znam tematu.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-01-26 08:14:48
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

    > A Ty planujesz jakąś swoją wystawę w najbliższej przyszłości?

    Na razie w mglistej przyszlosci i jesli juz to cos lokalnie, bo nie wiem
    czemu ale Zacheta ciagle nie chce sie do mnie odezwac ;-)

    Pozdrawiam, Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 9. Data: 2009-01-26 09:44:44
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gljrkm$724$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Waldemarrr nabazgrał:

    > Nie wszystkie watki na grupie sledze totez przeoczylem wczesniej i nie
    > znam tematu.

    W telegraficznym skrócie: jako sztuka to to do większości (w tym do mnie)
    w ogóle nie przemawia, a jak fotki to jest poziom ,,kupiłam kompakta
    i się uczę''. (Tak, wiem, że ta Pani daje radę z techniką, i że to tutaj
    jest zamierzone, ale wygląda jak wygląda.)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 10. Data: 2009-01-26 11:32:02
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.stronie>

> [...]
    > i się uczę''. (Tak, wiem, że ta Pani daje radę z techniką, i że to tutaj
    > jest zamierzone, ale wygląda jak wygląda.)

    Nie widzialem wprawdzie wystawy ale moze powiem pare slow na jej temat?
    ;-) (nie wiedziec czemu przypomina mi sie tu jedna scena z filmu Rejs..)

    My sie tu czesto ekscytujemy doskonaloscia kazdego piksela a
    zadziwiajaco czesto tzw. artysci (na ogol swiadomie) rezygnuja z
    trzymania sie tej poprawnosci tak jakby chcieli nam powiedziec:
    "rzemioslo opanowalem ale rzemieslnikiem nie jestem dlatego robie
    zdjecia tak jak mi sie chce a nie wg rzemieslniczych zasad poprawnosci
    bo liczy sie wylacznie przekaz a nie forma".
    Mam niejednoznaczna opinie w kwestii celowego stosowania nieostrosci,
    nienaturalnego kadrowania, przerysowan, uciętych głow, itp. bo nie
    zawsze trzymanie sie tzw. poprawnosci jest potrzebne, ale tez nie zawsze
    odejscie od tego usprawiedliwione.

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl