  • 51. Data: 2011-09-09 15:56:04
    Temat: Re: Animka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j4dcmg$mm0$...@i...gazeta.pl

    > Nic dziwnego, że studenci Ojca Rydzyka (bo mówił chyba
    > o swoich studentach -- skoro nie precyzował trudem
    + o swoich studentach -- skoro nie precyzował) z trudem

    > składają słowa w proste zdania.

    > Nie o swoich? Zróbmy test -- mówił o polskich studentach czy o studentach z całego
    świata?
    > Oczywiście o polskich. Dlaczego? To oczywiste. Więc i mówił o studentach ze swojej
    uczelni.
    > Mówił o tych, z którymi na styczność na co dzień. (lub choćby najczęściej) Gdyby
    miał na
    + Mówił o tych, z którymi ma styczność na co dzień. (lub choćby najczęściej) Gdyby
    miał na

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2011-09-09 15:58:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 9 Sep 2011 16:38:06 +0200, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >Nieraz 'gryzlem' sie z Animka...
    >Ale dajecie jej odetchnac.
    >Kobieta chce dobrze, a ze nie ma wiedzy, wiec korzysta z 'kobiecej
    >intuicji'... pewnie.

    bardzo "interesujacy" jest ten watek, nie ze wzgledu na same reakcje w
    nim zawarte, ale na ich ilosc, ktore wyrazaja zainteresowanie takim
    tematem. teraz sie nie dziwie, ze pisemka brukowe tak dobrze sie
    sprzedaja. <rs>

  • 53. Data: 2011-09-09 17:13:23
    Od: z <z...@g...pl>

    rs pisze:

> [...]
    > nim zawarte, ale na ich ilosc, ktore wyrazaja zainteresowanie takim
    > tematem. teraz sie nie dziwie, ze pisemka brukowe tak dobrze sie

    Etam.
    Dużo tu ludzi zagląda (bo warto) to i wątek duży.
    Statystyka :-)

  • 54. Data: 2011-09-09 17:54:17
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-08 23:37, Rafał Łukawski pisze:
    > Hmm, nie wiem czy szkoła wychowuje informatyka, on się raczej wychowuje

    no miałem na myśli - dorosną:) Bo nie sądzę, żeby dorosły, poważny facet
    zakładał post o Animce. Trochę to jednak dziecinne myślę.;-)

    > Co zrobi za 10 lat gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

    Ja tam nie wiem kiedy zniknie, ale "gasić światło" na tych grupach
    będzie Leszek i Animka;-) Jako, najbardziej nie zmordowani jednak:) A
    raczej Leszek C. bo będzie pisał do siebie dopóty, dopóki nie wyłączą
    ostatniego serwera;-)
    I chwała im za to, ktoś to utrzymuje...:)

  • 55. Data: 2011-09-09 18:55:45
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-09 16:00, Gabriel Zastawnik pisze:
    > Siedze na grupach 16 lat. Nie musisz mnie uczyc zachowan, jesli to miales na
    > mysli.
    > Zawsze podpisuje się imieniem i nazwiskiem i zawsze biorę odpowiedzialnosc za to
    > co napisalem. W przeciwienstwie do niektorych..

    To bardzo ładnie z twojej strony. Moze i Ty przywleczesz tutaj coś
    mojego ( np. inne zdjęcie rybek i innej grupy) tak jak to tamten troll
    ciota zrobił?

    --
    animka

  • 56. Data: 2011-09-10 07:10:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisa?(a):

    > To bardzo ładnie z twojej strony. Moze i Ty przywleczesz tutaj coś
    > mojego ( np. inne zdjęcie rybek i innej grupy) tak jak to tamten troll
    > ciota zrobił?

    Animko, ależ trole są jednopłciowe... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 57. Data: 2011-09-12 08:02:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Znaczy to do mnie to zdanie, czy do kogo?
    > Bo jakos nie widze zebym po kimkolwiek "jezdzil". Przewrazliwiony jestes.

    [...]

> [...]
    > Zawsze podpisuje się imieniem i nazwiskiem i zawsze biorę odpowiedzialnosc
    > za to co napisalem. W przeciwienstwie do niektorych..

    Ja zawsze biorę odpowiedzialność za swoje słowa.
    Niezależnie, czy piszę pod pseudonimem czy z "nazwiska".
    (zwłaszcza, że ktoś kto poświęci 0,15s:) znajdzie
    moje nazwisko i zainteresowania.

    Nie czytam wszystkiego a w szczególności jakichkolwiek osobistych "wyjazdów"
    więc rzeczywiście, być może, Tobie "dostało się rykoszetem",
    jeżeli Cię jakoś uraziłem to przepraszam.

    Artur(m)

  • 58. Data: 2011-09-12 12:56:16
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie czytam wszystkiego a w szczególności jakichkolwiek osobistych "wyjazdów"
    > więc rzeczywiście, być może, Tobie "dostało się rykoszetem",
    > jeżeli Cię jakoś uraziłem to przepraszam.

    Spoko:)) Bez zadnej urazy:)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 59. Data: 2011-11-13 01:22:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 08-09-2011 05:39, RadoslawF pisze:

    > Po tym wątku wygląda jakby ciebie biła i chcesz odreagować.

    LOL

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas