  • Data: 2011-09-09 09:31:55
    Temat: Re: Animka
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j4ce5d$rg3$1@inews.gazeta.pl...

    > Trochę racji masz. :-)
    > Tylko że Animka "coś słyszała" "coś skojarzyła" i udziela rad na każdy
    > temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"
    > Wiem przejaskrawiłem ale to tylko do pewnego stopnia jest śmieszne.

    Wiem. masz rację, ale chyba lepiej naprowadzać niewiedzącego słowem
    "nie masz racji" lub "Twoje argumenty nie są odpowiednie"
    niż
    "spadaj stont goowniaro", "jesteś potfornym trolem i do tego gupim"
    bo to pierwsze spowoduje jeszcze parę postów
    to drugie "jak na załączonej liście" kilkanaście, kilkadziesiąt lub wręcz
    kilkaset.
    Merytorycznie to Animka też z tego skorzysta, obrażając ona też
    i flejmik roooośnie.

    Artur(m)