  • Data: 2011-09-09 05:51:02
    Temat: Re: Animka
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4e68cd30$0$3500$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 10/10 :)
    >
    > Jak dla mnie to jednak chlopak. Juz nie wspominam, ze bardzo krotko
    > obciety.

    Jakie to śmieszne. Uśmiałem się po pachy.

    > Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka...
    > no.. wiecie jaka:)

    Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
    ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?
    Jak ktoś wypowiada głupoty to ile można "jeździć po nim"?
    Może potrzebny jest ruch na grupie?
    Może potrzeba nabijać statystyki?
    Podpowiem tym co niedawno na grupie, a i słabszego lubią kopnąć,
    Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
    i juz nie będziesz widział jego "wypocin".

    Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

    Artur(m)