    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 28 Oct 2013 01:46:39 -0700 (PDT)
    <l43peg$nuo$1@node1.news.atman.pl>
    <5265714a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <l46evc$gej$1@node1.news.atman.pl>
    <5266c241$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
    <l46obt$qhi$1@node1.news.atman.pl> <l480ua$2oa$1@node1.news.atman.pl>
    <l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
    <526802f1$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <52694c06$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <52695307$0$2171$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4bt46$66o$1@node1.news.atman.pl>
    <52697f9f$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <526a94d0$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    From: p...@g...com

    --Nikt też nie przedstawił danych jak jazda bez hamulców wpływa na bezpieczeństwo, bo
    jest to chyba oczywiste.

    slabizna, nie kupuje tego

    --Dla mnie tak samo oczywisty jest wpływ jazdy samochodem RHD po drogach publicznych.

    dla mnie nie wiec jesli nie jestes w stanie przedstawic jakis wiarygodnych dowodow
    potraktuje to jako "a mi sie wydaje"

    --Zwłaszcza znając nasze realia, czyli że masa (i to duża) trafi do tych co kupowali
    do tej pory rozklekotane golfy.

    rynek jest zapchany zlomem, wszyscy czekaja na jakis ruch rzadu, ktory jednym celnym
    posunieciem (oczywiscie po wyborach) wyjasni sytuacje

    --To że inne kraje pozwalają na rejestracje samochodów RHD zupełnie mnie nie
    przekonuje, bo jest tam zupełnie inny poziom zamożności i kultury jazdy (drugie nie
    dotyczy południa :) ). > >>

    smiem polemizowac, wiejski matolek z DDR nie odbiega od swojskiego wiejsiego matolka,
    a Turczyn przy nich to juz samo zlo :-)

    --Ja rozumiem pojazdy zabytkowe, unikaty lub na tor, ale nie masowo na >> drogi
    publiczne. > > Ta masowość to też egzystuje w sferze domniemań, na tym dobrym/złym >
    zachodzie trochę tego jeździ i dramatu nie ma.

    wiec pozostanmy przy kontyngencie na RHD, 1000 szt. rocznie i dramatu nie bedzie ?
    wtedy mozna tez zaczac obserwowac statystyki wypadkow czy faktycznie RHD to samo zlo
    i jesli te "widzimisie" sie nie potwierdzi systematycznie zwiekszac kontyngent na RHD

    --Wielokrotnie byłem na zachodzie i widziałem (pamiętam może lepiej by było napisać)
    tylko jeden samochód RHD z rejestracją z poza UK/IRL i był to stary choć w świetnym
    stanie Mini widziany w Niemczech.

    ten temat juz przerabialismy, powedzmy ze tych aut jest troche wiecej niz 1-na sztuka

    P.