    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Date: Mon, 21 Oct 2013 17:43:28 +0000 (UTC)
    <52638460$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <5263fa35$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <526555a1$0$2278$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No właśnie nie, okazuje się że w 99% przypadków kolumnę prowadzi jakaś
    > osobówka.
    > Sam kiedyś widziałem w tym miejscu babkę posuwającą uparcie 70 km/h
    > lewym pasem autostrady.

    Hmm, jest to o tyle ciekawe, ze najczesciej takie kurwowanie konczy sie
    tym, ze jednak ten rowadzacy sie odzywa i mówi, ze wiecej nie moze bo cos
    tam. Wiec powiedziałbym ze raczej tirowcy. Ale moze "róznie to bywa"

    Ale babka posuwajaca 70 lewym to chyba jednak jakas egzotyka (nigdy nie
    widziałem takiego przypadku) ale wiem, ze jakbym zobaczył, to by mi sie
    włączyło pouczanie, znaczy tak czy inaczej zepchnąć, bezkontaktowo
    oczywiscie. :)
    Bo co moze robic na lewym pasie auto jadace 70 to ja nie wiem

    > I dlatego się pienią, że muszą jechać 70-tką.

    Ano. Sami sobie winni. Nie chcieli jechac 85 to jada 70.

    > Nie, to Ty bagatelizujesz każdą przewinę kapelusznika czy innej
    > melepety.

    Bagatelizuje? 70 na lewym nie bagatelizuje.
    Ale ja pisze o demonizowaniu, bo nawet jezeli takie przypadki sie zdarzaja
    to chyba 1 na miesiac - po prostu jezdze czesto a nigdy nie widziałem 70 na
    lewym.

    > Wyprzedzające TIR-y jadą około 90, więc nie wymyślaj pierdół o których
    > tylko Ty piszesz.

    ok, 90. Ale im nie wolno.
    Samochody wyprzedzajace tiry jada wiec pewnie 100.
    Tak czy siak - znów wrocilismy do dyskusji o 3 minutach straty.

    > A dlaczego?
    > Bo ktoś nie może jechać swojego 60 czy 70 na zwykłej drodze?

    Bo takie sa zasady wspolzycia spolecznego.
    100 mozna jechac i tyle. I żadne denerwowanie sie tego nie zmieni.
    Byleby pod ryj nie wyjezdzali.

    > Proste - nie wierzyć Tobie w nic co piszesz, skoro albo masz fałszywe
    > fakty, albo fałszywą ocenę.

    Mozna i tak postawić sprawe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.