  • 11. Data: 2014-05-01 12:48:39
    Temat: Re: Androidalne flaszki
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 535cd89a$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > Całe 4 GB to ,,pamięć wewnętrzna''?

    Tak, cała.

    > Ile ma? (rdzeni i RAMek)

    1GB, 1 rdzeń i 512 RAMek. Prawie identyczna konfiguracja jak na moim
    poprzednim telefonie Alcatel OT 993D, tylko że (chyba) za sprawą
    starszej wersji Andka sprawuje się o niebo lepiej od tego telefonu
    Alcatela. Nawet nie przypominam sobie aby mi sie kiedyś zawiesił czy
    zrestartował.

  • 12. Data: 2014-05-01 12:48:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-30 21:43, jerzu pisze:

    > Tablet Alcatela ma jak najbardziej podzieloną pamięć.

    Mój telefon nie miał podzielonej.

  • 13. Data: 2014-05-01 16:11:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53622675$0$2145$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > sprawą starszej wersji Andka sprawuje się o niebo lepiej od tego telefonu Alcatela.
    Nawet nie przypominam sobie aby mi sie kiedyś

    Które to wersje?

    Overmax ma 4.2.2 -- nie restartuje się
    Monster ma 4.0.4 -- restartuje się

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-05-01 21:28:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53622675$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Które to wersje?
    >
    > Overmax ma 4.2.2 -- nie restartuje się
    > Monster ma 4.0.4 -- restartuje się

    2.2. A w tym zawieszającym się Alcatelu - 4.0.3