  • Data: 2012-02-22 22:36:33
    Temat: Re: Androida rysikiem
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy tak nie mialem z zadnym telefonem, moge jedynie zasugerowac update
    > systemu jesli cos jest dostepnego.

    Jest źle, wygaszony czasami udaje się włączyć, ale powiedzmy raz na 10
    prób. Czasami ekran traci kontrolę i widać powolne i przypadkowe
    rozjaśnianie się ekranu. Czasami udaje się go odblokować i działa ładnie
    i długo, o ile nie pozwoli się mu ponownie zasnąć. Ech...

    Czy jeżeli telefon jest nowy, kupiony z f-rą w salonie przez sieć
    powiedzmy 5 dni temu, mogę wymienić, czy muszę naprawiać? Ktoś się
    orientuje w bieżących prawach i podpowie?
    __
    Irek.N.