eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan › Re: Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan
  • Data: 2012-12-29 20:17:44
    Temat: Re: Android zamykanie aplikacji/panel sterowania i menedzer zadan
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kbn3tl$8ec$1@node1.news.atman.pl...

    > Wolno się otwierają kiedy zamiast otwierać system zamyka aplikację
    > siedzącą niepotrzebnie w RAMie od wczoraj i zajmującą pamięć
    > potrzebną do otwarcia kolejnej.

    Mnie tego nie tłumacz. Przecież o tym napisałem.

    > Takie rozwiązanie sprawdza się tylko u starych i zdyscyplinowanych
    > użytkownikach uruchamiających tylko programy z których korzystają
    > systematycznie. U nowych posiadaczy sprzętu przenośnego którzy
    > testują i oglądają multum programów jest to spora wada.

    A jak inaczej chcesz to rozwiązać? Pamięci w nieskończoność nie da się
    dokładać. System musi co jakiś czas wywalić coś z pamięci, żeby było miejsce
    na te nowe aplikacje. Fajnie, że system o tym pamięta i zawczasu to robi.
    Chyba, że oczekujesz, że ta pamięć zostanie zwolniona dopiero wtedy kiedy
    jej zabraknie, po stosownym komunikacie i wywaleniu się systemu.