  • 1. Data: 2010-11-01 16:02:50
    Temat: Android uzależniony od dostępu do internetu?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,

    Trochę czasu już android funkcjonuje na rynku. Więc i doświadczeń
    użytkowników już pewnie sporo się zebrało.
    Zasadniczo wszędzie słyszy się Android MUSI mieć dostęp do internetu.
    Tylko, jak to jest?, w kraju OK, kupuje się jakiś odpowiedni pakiet i
    wsio, no, ale jeśli wyjadę za granicę to internet w roamingu to czyste
    zabójstwo...(nie zablokowałem raz połączeń danych w BB na 5 dni i
    kosztowało to prawie 1k PLN...)
    Czy da się używać telefonu bez internetu przez dzień lub dwa; łącznie z
    kalendarzem, jakąś nawigacją, odpowiednio ściągnąć przewidując taką
    sytuacje trochę RSS i podobnych informacji?

    barek

  • 2. Data: 2010-11-01 16:15:32
    Temat: Re: Android uzależniony od dostępu do internetu?
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

> [...]
    > kalendarzem, jakąś nawigacją, odpowiednio ściągnąć przewidując taką
    > sytuacje trochę RSS i podobnych informacji?

    Da się bez problemu. Ja mam tylko wifi w domu i nie kupuje żadnych
    pakietów u operatora. Maile synchronizuje w domu lub w miescie na
    bezplatnych hotspotach. Kalendarz do wgladu i dodawania nowych wydarzen
    nie potrzebuje polaczenia, synchronizujesz go kiedy chcesz.

  • 3. Data: 2010-11-01 20:35:22
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Instalujesz sobie widget APNDroid i problem masz z głowy.

  • 4. Data: 2010-11-01 20:44:12
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    BAREK wrote:
    > Dzień Dobry,
    >
    > Trochę czasu już android funkcjonuje na rynku. Więc i doświadczeń
    > użytkowników już pewnie sporo się zebrało.
    > Zasadniczo wszędzie słyszy się Android MUSI mieć dostęp do internetu.

    nie musi, ja uruchomiłem program APNdroid któy blokuje mozliwośc nawiązania
    jakiejkolwiek łączności pakietowej i jest spokój. nieraz w domu odpale WLANa
    aby cos z sklepiku zassać. ogólnie telefon bez problemu potrafi działać bez
    neta.
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-11-02 19:57:40
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2010-11-01 17:02, BAREK pisze:

> [...]
    > kalendarzem, jakąś nawigacją, odpowiednio ściągnąć przewidując taką
    > sytuacje trochę RSS i podobnych informacji?

    Domyślnie android ma blokadę transmisji danych w roamingu więc nie
    potrzeba żadnych apndroidów. Sprawdzone.