  • Data: 2015-06-06 23:17:41
    Temat: Re: Android - sms - problem
    Od: kern <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2015 o 23:04, krzysztofsf pisze:

    > Niech przeciwnik przelozy karte do innego telefonu i wysle przez kilka dni troche
    testowych sms.

    Dzięki za pomysł, takich też mam kilka. Realia są takie, że przeciwnik
    nie zrobi nic, bo nie potrafi nawet karty sim z telefonu wyciągnąć.
    Dzieli nas 500 km.
    Jeżeli to ma sens to mogę jedynie wysłać do salonu Plusa , żeby wgrali
    nowy soft. Cała praca po mojej stronie. Muszę podać gotowe rozwiązanie.
    Konsultantka upierała się przy starej wersji androida...