  • Data: 2014-10-07 21:55:41
    Temat: Re: [Android] rootowanie/odblokowanie
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    news:54334566$0$31382$b1db1813$e2fc9064@news.astrawe
    b.com...

    > bedzie akurat drozej i to juz mam za soba w przypadku jednego z tych
    > telefonow i przy okazji sprawdzic czy jest to mozliwe i jest. i to jest
    > moim zdaniem pojscie na skroty. to mozna zawsze.

    > a myslisz, ze ty google odkryles. sprawdziles co tam dostales?

    Tak, sprawdziłem, a Ty?

    > wiesz. to tego nie trzeba byc specjalista, a takiego tutaj szukalem, przy
    > okazaji sam sie chcialem czegos nauczyc. poza tym nie wiem o jakim
    > serwisie ogloszeniowym mowisz, takze dzieki za czas, ale nie o to mi
    > chodzi. <rs>

    No cóż, to dalej czekaj.

    Gdybyś rzeczywiście się przyłożył do przejrzenia wyników googla, to byś sam
    szybko zauważył, że moje odpowiedzi są wyczerpujące.

    Ponieważ jednak jesteś oporny w przyswajaniu wiedzy, napiszę wprost. Jeśli
    nie masz odpowiedniego "boxa" za kilka stówek, to pozostaje Ci skorzystanie
    z ofert serwisu lub kodów.
    Źródła kodów podałem.

    Wiwo