  • Data: 2010-12-05 14:03:23
    Temat: Re: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-04 21:15, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sat, 04 Dec 2010 21:10:16 +0100, Marek napisał(a):
    >
    > Oczywiście, że może - jak nie są wgrane, to ściąga na bieżąco online.

    No to dowiaduję się takich rzeczy po czasie :-) Na początku gdy
    zapoznawałem się z nawigacją Ovi - nie wiedziałem, że mapy należy
    wgrywać najpierw. Efekt tego był taki, że jeżdżąc po mieście wszystko
    było ok, a gdy chciałem zobaczyć jakąś ulicę poza miejscem, w którym
    jestem (w Poznaniu konkretnie) to widziałem tylko jasno szare tło.
    Wszystko co można było ustawić online - miałem ustawione. Nawet
    synchronizację z kontem Ovi. Nic nie pomagało. Wgrałem wtedy mapy -
    pomogło. Tak więc nie zawsze chciał online sobie pobierać. Być może
    gdybym był wtedy w Poznaniu to może telefon pobrałby ten obszar.

    > OVI maps w HTC??? Od kiedy?

    Skąd to pytanie? Zacytuję Twoje słowa, które komentuję w powyższym
    zdaniu. Nie ma w nich nic o Ovi, a wręcz przeciwnie - piszesz o
    nawigacji Googlowej.

    "Wystarczy pojeździć trochę z Google maps (żeby tylko pokazywało
    pozycję) i będzie można zobaczyć z czym się wiąże używanie nawigacji
    online - notoryczne klikanie "połącz ponownie""

    Tak więc mówimy o tym, że w online'owych nawigacjach da się
    zaimplementować preload przynajmniej map i istotnych warstw na podstawie
    ustalonej trasy po to aby podtrzymać ciągłąść nawigacji. Informacje typu
    wyprzedaże w okolicznych sklepach nie muszą być w tym stanie ładowane.
    Sama nawigacja powinna funkcjonować. Wszystko zależy od woli
    programistów. Technicznych ograniczeń brak.