  • 1. Data: 2010-08-18 11:04:42
    Temat: Android - kontakty
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z
    powrotem wgrać do telefonu?

    --
    niebieski

  • 2. Data: 2010-08-18 11:06:36
    Temat: Re: Android - kontakty
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:04:42 +0200, niebieski napisał(a):

    > W jaki sposób mogę wyeksportować kontakty, tak aby można było je edytować i z
    powrotem wgrać do telefonu?

    zsynchronizować z kontem Google

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-18 11:38:12
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 12:06:36 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    > dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

    Wolałbym coś offline. Jakiś program. Myślałem, że linksowe wammu da radę - nie można
    się z nim niestety połączyć.
    --
    niebieski

  • 4. Data: 2010-08-18 11:41:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 13:38:12 +0200, niebieski napisał(a):

    > Wolałbym coś offline. Jakiś program. Myślałem, że linksowe wammu da radę - nie
    można się z nim niestety połączyć.

    nie byłeś łaskaw podać jaki to telefon, a szklaną kulę mam zepsutą, więc
    odpowiedzi na razie nie dostaniesz.

    PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-08-18 12:00:40
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 12:41:07 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    można się z nim niestety połączyć.

    > nie byłeś łaskaw podać jaki to telefon, a szklaną kulę mam zepsutą, więc
    > odpowiedzi na razie nie dostaniesz.
    Android.
    GT540.

    > PS: sygnaturki się wycina przy odpowiadaniu
    Zmieniłem program i zapominam.

    --
    niebieski

  • 6. Data: 2010-08-18 12:08:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:00:40 +0200, niebieski napisał(a):

    > Android.
    > GT540.

    Ja tam myślałem, że LG... :-P
    Jeżeli w pudełku nie ma CD z jakimś software (ewentualnie na karcie
    pamięci) który sztukuje połączenie z pecetem, to możesz zapomnieć.
    Android z definicji synchronizuje się wyłącznie online.
    HTC i Motorola dorobiły protezy omijające to ograniczenie, co do
    pozostałych producentów to nie mam pojęcia.

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-08-18 12:09:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-18 13:38, niebieski pisze:

    > Wolałbym coś offline. Jakiś program. Myślałem, że linksowe wammu da radę - nie
    można się z nim niestety połączyć.

    A co złego w edycji przez gmaila? W ostateczności możesz sobie
    wyeksportować z gmaila listę jako csv i edytować wtedy do woli offline.

  • 8. Data: 2010-08-18 12:39:16
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 13:08:27 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > HTC i Motorola dorobiły protezy omijające to ograniczenie, co do
    > pozostałych producentów to nie mam pojęcia.

    Jeśli chodzi o połączenie z komputerem w linuksie, to nie ma problemu. Po włożeniu
    kabla USB montuje się automatycznie i można przeglądać pliki. Bluetooth podobnie.
    Miałem wcześniej nokię i mogłem sobie zapisać całą konfigurację do pliku, edytować
    kontakty itd. Jak już pisałem, program, którego używałem niestety nie współpracuje z
    androidem.

    --
    niebieski

  • 9. Data: 2010-08-18 12:49:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:39:16 +0200, niebieski napisał(a):

    > Jeśli chodzi o połączenie z komputerem w linuksie, to nie ma problemu. Po włożeniu
    kabla USB montuje się automatycznie i można przeglądać pliki. Bluetooth podobnie.

    Nie, możesz przeglądać kartę pamięci i nic więcej (bez hackowania i
    specjalnego oprogramowania)

    > Miałem wcześniej nokię i mogłem sobie zapisać całą konfigurację do pliku, edytować
    kontakty itd. Jak już pisałem, program, którego używałem niestety nie współpracuje z
    androidem.

    a teraz masz Androida i nie możesz. Google wie lepiej co ci jest potrzebne.
    Sprawdziłeś pudełko i kartę pamięci pod kątem jakiegoś oprogramowania LG?

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-08-18 13:02:52
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    On Wed, 18 Aug 2010 13:49:38 +0100
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Nie, możesz przeglądać kartę pamięci i nic więcej (bez hackowania i
    > specjalnego oprogramowania)
    To mi wystarcza. Na razie nie potrzebuję "roota".

    > a teraz masz Androida i nie możesz. Google wie lepiej co ci jest potrzebne.
    Właśnie próbuję się od nich trochę uwolnić.
    > Sprawdziłeś pudełko i kartę pamięci pod kątem jakiegoś oprogramowania LG?
    Niczego nie było. W internecie znalazłem LG PC Suite, ale tylko pod windows.

    --
    niebieski