  • Data: 2011-04-22 06:01:07
    Temat: Re: Android jeszcze raz :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Apr 2011 01:35:50 +0200, Lelek@ wrote:

    >Ale to nie zmienia faktu, że poniżej 2.3 go nie ma :-(

    Ja sie na Androidzie kompletnie nie znam, ale tu sie pojawia juz w
    2008r. Chyba ze to propozycja na przyszlosc.
    http://www.devdaily.com/java/jwarehouse/android/core
    /java/android/os/MemoryFile.java.shtml

    Ja sie dalej nie znam - ale jesli to taki obiektowy system, to moze
    mozesz napisac wlasna klase z potrzebnymi metodami ?

    J.