  • Data: 2014-08-17 19:48:57
    Temat: Re: Android jako router wifi
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-16 23:55, PlaMa pisze:
    > Mam pytanie do wszystkich, którzy korzystają z telefonu z włączonym
    > tetheringiem.
    >
    > Mam ZTE V987 z dual simem, w karcie obsługującej WCDMA itp. siedzi
    > Orange, na którym hula net z HSPDA+. Całość chodzi zadziwiająco dobrze i
    > w normalnym użytkowaniu da się żyć z tą kartą, niemniej jednak gdy
    > próbuję odpalić jakąś gierkę online zaczynają się problemy.
    >
    > Przez większość czasu całość chodzi świetnie z naprawdę niskimi pingami,
    > jednak co jakiś czas gra zamiera jakbym tracił połączenie z internetem.
> [...]

    Ja zmieniłem operatora. Orange niestety działa jak działa. Z tym że ja
    mieszkam w dużym mieście, więc dla mnie zmiana opa była banalnie prosta.
    ATSD nie wiem czy używasz, ale warto zainstalować jakiś widget który
    będzie działał jako włacznik routera Wi-Fi, czy danych. Ja używam
    Elixira :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,