  • Data: 2010-12-07 17:11:46
    Temat: Re: Android - jak zorganizować profil "nocny"?
    Od: "prg" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czego konkretnie nie udało się ustawić?
    > Groups to voicemail? Innej aplikacji?

    ta aplikacja chce ode mnie pieniedzy, problem w tym, ze nie posiadam karty
    kredytowej a karty tzw. internetowej nie moge zalozyc, bo rejestracja mi odrzuca
    dane. niby pierdola, ale nie mam kiedy tego pchnac do przodu.

    > Może czas kupić telefon zamiast zabawki ;-)

    cos w tym jest, ale docelowo chcialem sie pobawic w wolnym czasie w pisanie
    aplikacji pod androida

    > A w tak zwanym międzyczasie możesz wypróbować to:
    > http://a.farproc.com/auto-ring

    sprawdze, dzieki!