  • 11. Data: 2015-11-25 23:59:40
    Temat: Re: [Android] jak ukatrupić + monitor GPS + player mp3
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/25/2015 5:34 PM, Marek wrote:
    > aplikacji:
    > dodatkowymi
    >
    > Do lokalizacji gps (zapisu śladu z podróży, lub gdzie jest żona) używam
    > aplikacji "trakergps", minimalistyczna ale to tylko prosty lokalizator z
    > zapisem pozycji na serwerze, nie rejestruje innych aktywności fizycznych.
    > Do mp3 używam "folder play", też minmalistyczna. Żadna z powyższych nie
    > działa w tle w sposób niekontrolowany lub kolidujący z czymś innym.

    dziekuje. <rs>

  • 12. Data: 2015-11-26 01:00:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    Tak jest zaprojektowany ten system, ręczne "kilowanie" aplikacji nie
    ma najmniejszego sensu, jedyne co tym się uzyska to jej wolniejsze
    jej wyświetlenie przy następnym wywołaniu.
    ---
    Czemu "najmniejszego" ? Jak ją ubijesz to może inne ocaleją (i nie będą się
    dłużej uruchamiały). To jest mniej więcej taka sama sytuacja jak w Windows
    Mobile, że normalnie ukrywało się aplikację ale można było też ją wyłączać.

  • 13. Data: 2015-12-01 00:06:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 5655d78b$0$8266$c3e8da3$c...@n...astraweb.com

    "exit", bo nie ma takiej potrzeby.

    > niektóre maja taki guzik, a zdecydowana większość tych z którymi sie spotkałem,
    jedli się je usunie z listy aplikacji, nie sa juz
    > aktywne w systemie. rozumiesz, w czym rzecz? nie ma dla mnie znaczenia, czy zajmują
    pamięć operacyjną, czy nie. interesuje mnie,
    > to ze mimo, ze nie sa używane, nadal przejmują kontrole nad np. klawiszami, albo
    gniazdem audio, czy GPS i generalnie sa nadal
    > aktywne.

    Ja przez taką aplikację straciłem 350 MB transferu.
    Z jakiegoś powodu netowe radio zaczęło ciągnąć w tle. :)

    wyświetlenie przy następnym wywołaniu.

    > nawet jeśli tak jest, to nie zależy mi na tych kilku mikro sekundach jeśli
    aplikacje odpalam np. raz, dwa razy dziennie. pozwolisz
    > mi na
    > taka nonszalancje, prawda?

    > "jesli ci przeszkadza, ze sa wypadki na ulicy, to nie przechodz na druga stronę,
    albo nie uzywaj samochodu". chyba nie muszę
    > nazywać po imieniu tego co napisałeś. daruj sobie, takie rady. i żeby było jeszcze
    jaśniej, nie przeszkadza mi to w androidzie,
    > ale w kilku konkretnych aplikacjach.

    Jeśli to Ci przeszkadza -- nie używaj tej czy innej aplikacji.
    Ubijanie w Androidzie nie ma sensu. Co gorsza -- tam
    (w androidzie) są nawet ,,nieśmiertelne'' Zombie. ;)
    Masa aplikacji uruchamia się znienacka bez jakiejkolwiek
    ,,pomocy'' użytkownika.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-12-01 00:30:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 5656144b$0$54196$b1db1813$1...@n...astraweb.com

> [...]
    > mp3 z dodatkowymi wymaganiami jakie podalem wczesniej. znasz?
    > nie znasz? jak znasz to prosze podaj. tylko to mnie interesuje. <rs>

    Wielu ludzi nie lubi autogaszenia aplikacji w tle.
    Serwer FTP czy radio netowe -- musi pracować także w tle.
    (ja znam taki fajniutki serwer FTP, który w tle po prostu
    gaśnie, choć zapewnia, że w tle będzie nadal pracował)
    Nawet filmy warto czasami oglądać przy wyłączonym ekranie.

    Natomiast fajna jest nawigacja Osmand -- zwykle nie trzeba
    jej zachęcać do życia. Wystarczy włączyć odbiornik GPS, a ona
    automagicznie zacznie rejestrowanie śladu. Można nawet nie
    wyłączać odbiornika GPS -- w budynkach po prostu błąd będzie
    zbyt duży na sensowne zapisywanie.

    -=-

    BTW włączania -- w TV pewna posłanka (Nowoczesnej)
    na sejm VIII kadencji mówi: 'włałczać'. :) Ciekawe,
    kiedy posłowie na polski sejm będOM mUwili włANczać. ;)

    Na razie EKopacz ziściła moje marzenie i o puściła sejm -- oby
    była w tym konsekwentna i wytrwała, bo akty strzeliste nie są
    fajne. :) Opuściła zapewne ze wstydu, aby nie wysłuchiwać od
    SPiotrowicza wyjaśnień typu -- skoro prezydent nie ma terminu
    na odebranie przysięgi, to znaczy, że przysięgi nie musi odbierać
    nigdy. :) IMO już w czasie powstawania tej ustawy PiS zacierała
    swe pazurki ze szczęścia, wiedząc o tym, że PO twardo buduje
    potworka legislacyjnego, którym pokaleczą się jego tFUrcy...

    -=-

    Złe aplikacje warto usunąć na stałe. :)
    Część można odinstalować a część -- zdezaktywować, czy jak się
    to zowie, ale najpewniejszą metodą jest jednak dezinstalowanie. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-12-01 00:58:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    są fajne. :) Opuściła zapewne ze wstydu, aby nie wysłuchiwać
    od SPiotrowicza wyjaśnień typu -- skoro prezydent nie ma terminu
    na odebranie ślubowania, to znaczy, że tego ślubowania nie musi
    odbierać nigdy; a jeśli ustawa nazywa wybrańca ,,osobą wybraną'',
    to taka osoba jeszcze nie jest (i być może nie będzie nigdy) sędzią. :)
    IMO już w czasie powstawania tej ustawy PiS zacierało swe pazurki
    ze szczęścia, wiedząc o tym, że PO twardo buduje swego potworka
    legislacyjnego, którym pokaleczą się tFUrcy...

    Tu:

    http://naszeblogi.pl/58943-spor-o-trybunal-konstytuc
    yjny-boj-demokracji-z-oligarchia
    Ustawa pisana przez sędziów TK a uchwalona przez PO-PSL:

    napisali, że to nie PO, lecz sędziowie TK pisali tego potworka...

    -=-

    Złe aplikacje warto usunąć na stałe. :)
    Część można odinstalować a część -- zdezaktywować, czy jak się
    to zowie, ale najpewniejszą metodą jest jednak dezinstalowanie. :)

    [może warto napisać, że wróciłem do Androida?...
    że nie o ,,pewnych ludziach'' teraz piszę?...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'