  • 71. Data: 2014-09-09 16:34:19
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-07 11:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > W jakich poglądach? Tutaj nie chodzi o poglądy tylko o narzekactwo.

    O każdych, absolutnie w każdym temacie prawda wydaje się być ci wrogiem.

  • 72. Data: 2014-09-09 16:34:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-07 14:04, T...@s...in.the.world pisze:

    > Rzadko kto nosi dzis kapelusze. No chyba ze chodzi ci ortodoksow.
    > Dziwne masz argumenty.

    Niuanse języka polskiego, gdybyś przestał się koncentrować na mordowaniu
    jego czystości, to z pewnością zacząłbyś postrzegać że sporo rzeczy
    pisze się w przenośni.

  • 73. Data: 2014-09-09 16:35:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-07 20:22, masti pisze:

    > i to pisze koś kto zadaje pytania o podstawowywch funkcjach telefonu

    Pisze to ktoś ze wstrętem do posługiwania się wyszukiwarką Google.

  • 74. Data: 2014-09-09 16:48:21
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 21:46, John Kołalsky pisze:

    > To transkrypcja http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C5%8Dmaji

    Co nie zienia faktu że używana praktycznie.

    > Tak samo ruscy mieli transkrypcję w 1995 jak nie w 39

    I co z tgo że mieli?
    ATSD jak sobie wyobrażasz to "zejście"?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 75. Data: 2014-09-09 17:12:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > Co nie zienia faktu że używana praktycznie.

    > I co z tgo że mieli?

    Też jej używali praktycznie :-)

    > ATSD jak sobie wyobrażasz to "zejście"?

    No właśnie nie wyobrażam.

  • 76. Data: 2014-09-09 19:55:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Pisze to ktoś ze wstrętem do posługiwania się wyszukiwarką Google.

    a skąd to wytrzasnąłeś? Czy, jak dziecko w przedszkolu, musiałeś coś
    napisać? nieważne, ze bez sensu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2014-09-09 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > O każdych, absolutnie w każdym temacie prawda wydaje się być ci wrogiem.

    Powtórze - tutaj nie bylo nic o poglądach...

  • 78. Data: 2014-09-09 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Wolę nie komplikować sobie życia. Spokój nade wszystko.

    Serio?
    znaczy wolisz narzekac ze smsy drogie, szukac roziwazan jak wysyłac je bez
    polskich znaków, zamiast to wszystko olac mając nielimitowaną pule? I mowi
    to osoba ktora wysyła smsy długosci powyzej 1600znaków?
    Zaczynam zauwazać u ciebie tendencje masochistyczne...

  • 79. Data: 2014-09-11 00:23:58
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-08 02:07, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]

    Nie konwertuje, tylko w takim przypadku wysyła po parę sms-ów w Twojego
    jednego dłuższego sms-a.
    MMS-y to raczej jak wysyłasz zdjęcia.

    --
    animka

  • 80. Data: 2014-09-11 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie konwertuje, tylko w takim przypadku wysyła po parę sms-ów w
    > Twojego jednego dłuższego sms-a.
    > MMS-y to raczej jak wysyłasz zdjęcia.

    Animko, juz wysyłałem copy paste z jakiegos manuala ze owszem, konwertuje,
    ale tylko bardzo długie smsmy czyli powyzej 1600 znaków.