  • 81. Data: 2014-09-11 08:38:54
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-09 19:59, Budzik pisze:

    > Serio?
    > znaczy wolisz narzekac ze smsy drogie, szukac roziwazan jak wysyłac je bez
    > polskich znaków, zamiast to wszystko olac mając nielimitowaną pule? I mowi
    > to osoba ktora wysyła smsy długosci powyzej 1600znaków?
    > Zaczynam zauwazać u ciebie tendencje masochistyczne...

    Jak najbardziej.
    Jak sam wiesz w naturze nic nie ma za darmo, zawsze coś za coś. I często
    się zdarza tak że skórka nie warta wyprawki.
    Nie mam pojęcia o co ci chodzi z tymi 1600 znakami...

  • 82. Data: 2014-09-11 08:39:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Powtórze - tutaj nie bylo nic o poglądach...

    Ale było o pisaniu prawdy, ty akurat to nazywasz narzekactwem, i jest to
    ci wrogiem.

  • 83. Data: 2014-09-11 08:39:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-08 19:54, Pszemol pisze:
    > Pierwsze słyszę...

    > Ja też nigdy nie spotkałem się aby sms pod wpływem długości
    > były automatycznie wysyłany jako MMS. Gdzie to tak się dzieje?
    > Bo ja widzę tylko tyle, że długi SMS jest cięty i wysyłany jako
    > dwa lub kilka krótszych, mieszczących się w limicie.
    > Software telefonu albo je ładnie skleja potem w jeden dłuższy
    > po stronie odbiorczej (iPhone/iOS) albo ordynarnie odbiera jako
    > serię osobnych i pokazuje je z kolejnymi numerami, np. 1/2, 2/2
    > (telefon mojego kolego z Androidem tak się zachowuje).

    Nic na to nie poradzę, pożyjesz dłużej, ew. zaczniesz używać to sam się
    przekonasz.
    Te cięte SMSy też mają limit, przekroczenie owego limitu powoduje
    konwersję na MMS.

  • 84. Data: 2014-09-11 08:40:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-08 19:58, Pszemol pisze:
    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    > Nie znam nikogo kto próbowałby wysyłać kilka stron książki
    > w smsie :-)

    No i dogadał się ślepiec z głuchym... ech wy, dzieci internetu.

  • 85. Data: 2014-09-11 08:41:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-11 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Animko, juz wysyłałem copy paste z jakiegos manuala ze owszem, konwertuje,
    > ale tylko bardzo długie smsmy czyli powyzej 1600 znaków.

    Nie wprowadzaj w błąd skoro o sprawie wiesz tylko tyle co wyczytałeś
    gdzieś w necie. Bo mój telefon już po 3 SMSach, czyli 210 znakach już
    konwertuje wiadomość na MMS.

  • 86. Data: 2014-09-11 08:44:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-09 19:55, masti pisze:

    > a skąd to wytrzasnąłeś? Czy, jak dziecko w przedszkolu, musiałeś coś
    > napisać? nieważne, ze bez sensu.

    Tak właściwie to o co chodzi? Piszesz niby po polsku, jednak zupełnie
    nie rozumiem o co pytasz.

  • 87. Data: 2014-09-11 09:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Tak właściwie to o co chodzi? Piszesz niby po polsku, jednak zupełnie
    > nie rozumiem o co pytasz.

    nie poradzę na Twoje ograniczenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 88. Data: 2014-09-11 09:48:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nie wprowadzaj w błąd skoro o sprawie wiesz tylko tyle co wyczytałeś
    > gdzieś w necie. Bo mój telefon już po 3 SMSach, czyli 210 znakach już
    > konwertuje wiadomość na MMS.

    pochwal się jaki to telefon

  • 89. Data: 2014-09-11 10:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Ale było o pisaniu prawdy, ty akurat to nazywasz narzekactwem, i jest
    > to ci wrogiem.

    Szklanka jest w połowie pełna.
    Szklanka jest w połowie pusta.
    Oba zdania moga być prawdziwe.

    O konstruktywności krytyki to juz nawet nie wspomnę.

  • 90. Data: 2014-09-11 10:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Jak najbardziej.
    > Jak sam wiesz w naturze nic nie ma za darmo, zawsze coś za coś. I
    > często się zdarza tak że skórka nie warta wyprawki.

    Ale tu masz klarowna sytuacje - +-10zł i nielimitowane smsy.
    Wiec cos za cos jest dość jasne.

    > Nie mam pojęcia o co ci chodzi z tymi 1600 znakami...

    Pisałem w innym poście.
    Ale juz ustaliliśmy ze Twoj telefon robi inaczej.