  • 51. Data: 2014-09-07 10:01:48
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-05 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Po prostu Trybun - on tak ma.

    Szkoda że w swoich poglądach jestem aż tak osamotniony. Ale czy to moja
    wina że aż tylu woli używać głowy do noszenia kapelusza zamiast do
    myślenia...?

  • 52. Data: 2014-09-07 10:02:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-05 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Pierwsze słyszę...

    Nawet sie nie dziwię. Bez urazy, ale naprawdę w wielu kwestiach
    (stanowczo za wielu) sprawiasz wrażenie kogoś kto wczoraj przybył z
    marsa na ziemię.

  • 53. Data: 2014-09-07 10:03:09
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-05 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Własnie bedac za granica szukałem taka opcje i bez problemu właczyłem ja na
    > telefonie sony ericsson.
    > Tez sie zdziwiłem ze jest cos takiego, pamietajac wczesniejsza rozmowe i
    > narzekanie ze sie nie da...
    >
    > Natomiast naliczania znaków nie sprawdziłem w kontekscie prawidłowosci i
    > zachowania na polskie znaki "z" i "bez" właczonej opcji omijania polskich
    > znaków.

    Telefon robi to automatycznie, prawdę mówiąc nie widziałem jeszcze
    telefonu bez licznika znaków w SMSach. Natomiast informacja o
    przekonwertowaniu SMSów na MMS pojawia sie na moment na ekranie.

  • 54. Data: 2014-09-07 11:37:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nawet nie wiem co to jest. W moim wypadku żadne abonamenty nie wchodzą
    > nawet w sferę rozważań.

    A na karte nie ma takich rozwiazan typu płacisz 10zł i masz nielimitowane
    sms przez 30 dni?

  • 55. Data: 2014-09-07 11:37:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Szkoda że w swoich poglądach jestem aż tak osamotniony. Ale czy to moja
    > wina że aż tylu woli używać głowy do noszenia kapelusza zamiast do
    > myślenia...?

    W jakich poglądach? Tutaj nie chodzi o poglądy tylko o narzekactwo.

  • 56. Data: 2014-09-07 11:37:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Telefon robi to automatycznie, prawdę mówiąc nie widziałem jeszcze
    > telefonu bez licznika znaków w SMSach.

    Och Trybunie, ty niedowiarku....
    Mój Galaxy z androidem 2.3 nie ma i juz.

    > Natomiast informacja o
    > przekonwertowaniu SMSów na MMS pojawia sie na moment na ekranie.

    Poszukałem i wyglada na to, ze obaj mamy rację. To znaczy czasami jest
    konwertowana, czasami nie.

    Nigdy tego nie zauwazyłem bo nie wysyłam tak obszernych smsów.
    Albowiem:

    http://www.nokia.com/pl-pl/pomoc/faq/?action=singleT
    opic&topic=FA120178

    1) Podczas wysyłania długiej wiadomości SMS

    W niektórych telefonach wiadomość SMS jest konwertowana na wiadomość MMS,
    gdy jej długość przekroczy określoną wartość specyficzną dla telefonu.
    Zwykle jest to od 5 do 10 kolejnych podwiadomości SMS (około 760-1520
    znaków). Wiadomość dłuższa zostanie skonwertowana do wiadomości MMS w celu
    uniknięcia potencjalnych problemów z obsługą długich wiadomości w telefonie
    odbiorcy. Ponadto koszt wiadomości SMS składającej się z kilku
    podwiadomości może być wyższy niż koszt pojedynczej wiadomości MMS.

    Konwersja wiadomości SMS na MMS jest wykonywana, jeśli w opcjach wiadomości
    wybrano automatyczny typ wiadomości. Jest to tryb domyślny, w którym
    telefon próbuje automatycznie wybrać najlepszy typ wiadomości.

    Konwersji wiadomości SMS na MMS można uniknąć, wybierając Opcje > Opcje
    wysyłania > Typ wiadomości > Tekst w oknie redagowanej wiadomości SMS. W
    efekcie wiadomość będzie zawsze wysyłana jako wiadomość SMS (bez konwersji
    na MMS).

    Maksymalna liczba połączonych podwiadomości SMS wynosi 10 (około 1520
    znaków). W trybie multimedialnym wiadomość może być dłuższa.

  • 57. Data: 2014-09-07 14:04:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <540c10e6$0$26846$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Szkoda że w swoich poglądach jestem aż tak osamotniony. Ale czy to moja
    > wina że aż tylu woli używać głowy do noszenia kapelusza zamiast do
    > myślenia...?

    Rzadko kto nosi dzis kapelusze. No chyba ze chodzi ci ortodoksow.
    Dziwne masz argumenty.
    --
    TA

  • 58. Data: 2014-09-07 14:11:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <54070452$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Kolejne spaczone rozumowanie - bełkot którego treści nieraz trzeba się
    > domyślać usprawiedliwiony,

    Belkot? Chyba przesadzasz.

    >- nazywany "tylko" literówką bądź modnym
    > ostatnio nieużywaniem polskich liter,

    To nie chodzi o 'mode' tylko o wygodny sposob zapisu. Czytelny,
    niezaleznie od urzadzenia koncowego.
    Zreszta nie dotyczy to tylko Polski i polskich liter. Niemcy tez
    porzucaja umlaudy i uzywaja ss zamiast gotyckiego s.

    > a użycie "u" zamiast "o" czy "ó"
    > które w niczym nie przeszkadza aby zrozumieć słowo, postrzegane jest
    > nieomal jak jakaś zbrodnia.
    Bo to swiadczy o nieuctwie.

    > Nie trzeba by sie niektórym głębiej zastanowić, co to jest język, i do
    > czego człowiekowi (Polakowi) służy?

    Do tego samego, do czego sluzy innym nacjom. Do komunikacji.
    I co ma jezyk ze sposobem zapisu?
    --
    TA

  • 59. Data: 2014-09-07 20:22:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nawet sie nie dziwię. Bez urazy, ale naprawdę w wielu kwestiach
    > (stanowczo za wielu) sprawiasz wrażenie kogoś kto wczoraj przybył z
    > marsa na ziemię.

    i to pisze koś kto zadaje pytania o podstawowywch funkcjach telefonu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2014-09-07 20:31:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > To nie chodzi o 'mode' tylko o wygodny sposob zapisu. Czytelny,
    > niezaleznie od urzadzenia koncowego.

    No to właśnie przeczytałem twoje 'mode' jako 'tryb' z angielskiego dopiero
    jak mnie coś tknęło to doszedłem, że chodzi Ci o 'modę'. Czyli twój sposób
    nie był dla mnie czytelny.

    > Zreszta nie dotyczy to tylko Polski i polskich liter. Niemcy tez
    > porzucaja umlaudy i uzywaja ss zamiast gotyckiego s.

    A Chińczycy ?

    > Bo to swiadczy o nieuctwie.

    Czytałeś http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysgrafia ? Nic z nieuctwem nie ma
    wspólnego tylko z brakiem pewnej zdolności.

    > Do tego samego, do czego sluzy innym nacjom. Do komunikacji.
    > I co ma jezyk ze sposobem zapisu?

    No właśnie nic. Ty twierdzisz, że istnieją problemy zapisu a inni, że nie.