    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Date: Sun, 07 Sep 2014 14:11:26 +0200

    In article <54070452$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Kolejne spaczone rozumowanie - bełkot którego treści nieraz trzeba się
    > domyślać usprawiedliwiony,

    Belkot? Chyba przesadzasz.

    >- nazywany "tylko" literówką bądź modnym
    > ostatnio nieużywaniem polskich liter,

    To nie chodzi o 'mode' tylko o wygodny sposob zapisu. Czytelny,
    niezaleznie od urzadzenia koncowego.
    Zreszta nie dotyczy to tylko Polski i polskich liter. Niemcy tez
    porzucaja umlaudy i uzywaja ss zamiast gotyckiego s.

    > a użycie "u" zamiast "o" czy "ó"
    > które w niczym nie przeszkadza aby zrozumieć słowo, postrzegane jest
    > nieomal jak jakaś zbrodnia.
    Bo to swiadczy o nieuctwie.

    > Nie trzeba by sie niektórym głębiej zastanowić, co to jest język, i do
    > czego człowiekowi (Polakowi) służy?

    Do tego samego, do czego sluzy innym nacjom. Do komunikacji.
    I co ma jezyk ze sposobem zapisu?
    --
    TA