  • Data: 2014-09-23 18:59:26
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Różnie z tym bywa. W jednym miesiącu na górce w drugim na dołku. I
    > gdyby była możliwość to peawnie robiłbym jakieś manewry, jednak taryfa
    > którą mam już nie jest dostępna, tzn jest dostępna tylko dla tych co
    > ja mają, po zmianie na inną nie ma już możliwości na nią powrócić.

    Rozumiem.
    Sam widzisz, ze ograniczenia i ogranicenia nie wazne czy weźmiesz abo czy
    karte.

    > No jasne, najlepszy by był abonament, jeżeli chodzi o finanse. Jednak
    > tylko taki by mnie zainteresował w którym można opłacić należność za
    > cały okres umowy z góry i w którym można odejść po skończeniu umowy
    > bez jej wypowiadania.

    Czekaj, czekaj - opłacic z góry to ci raczej nikt nie zabroni.
    Ale jak bys chciał odejsc po skonczeniu umowy?
    Miałaby sę sama skonczyć? Na jakiej zasadzie?

    > Naprawdę miło mieć do czynienia z kimś kto potrafi sie przyznać do
    > błędu. Gdybyś tak jeszcze te inne, sporne, a błędne kwestie był zdolny
    > przewartościować to już by było naprawdę dobrze...

    Trybunie, jak widzisz, wystarczy tylko pogadac merytorycznie.
    Ale nie zapedzaj się. Nie jest prawdziwa implikacja, ze skoro raz miałes
    racje to masz ją zawsze.

    > W niektórych programach do SMSowania jest opcja wyłączenia konwersji
    > SMSów na MMSy. O ile mnie pamięć nie myli był to m.in program GoSMS.

    Rozumiem. Pewnie bym szukał, gdyby mi to w czyms przeszkadzało.
    A ze nie ma to dla mnei znaczenia to uzywam standardowego programu do sms.