  • Data: 2014-09-24 19:59:17
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Jeśli "ustaliliście" w umowie to nad czym mieliby się zastanawiać.

    Nigdy nie widziałem umowy w ktorej takie rozliczanie byłoby ujęte.
    Raczej jest zapis ze w takiej sytuacji wszelkie ksiegowania nalezy robic w
    ustaleniu z uzytkownikiem.

    > Ale on chce zapłacić raz.

    Ja rozumiem.
    Ale czasami warto znaleźc inne proste rozwiazanie danego problemu niz
    narzekać sie ze inne nie działa. Całego swiata nie naprawisz.

    > A Trybun chce.

    > A Trybun chce bez wypowiedzenia. Oni tytułują umowę "umowa na czas
    > określony" co powinno przesądzać o tym, że jest na czas określony,
    > czyli że nie wymaga wypowiedzenia by np nie przeszła w umowę na czas
    > nieokreślony po wyższej cenie.

    Umowa i jej charakter zaleza przede wszystkim od tego co w tej umowie jest
    napisane a nie od jej tytułu.
    Ale jeżeli ktos podpisujac umowe koniecznosc złozenia wypowiedzenia uzna za
    zbyt duza niedogodnosc to uznam ze to raczej szukanie dziury w całym niz
    rzeczywisty problem.