  • 31. Data: 2010-12-12 00:04:33
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 00:09:34 +0100, ALEX napisał(a):

    > BTW orientujesz się cóż jest tak wyjątkowego w MDA Ameo? Jest droższy
    > niż iP4.
    > http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2010-12/orange
    -abonament-24-od-03-12.pdf

    trzy lata temu był całkiem ciekawym ogniwem pośrednim między laptopem a
    PDA. Teraz to już historia jest. W cywilizowanych krajach nowy nie do
    kupienia.
    A w Banana Republic of Poland wszystko jest możliwe. Pamiętam jak w 2004
    roku wygrzebano w magazynach jednego z operatorów kilka sztuk Ericssona
    R250 Pro i ktoś heroicznie zdecydował o sprzedaży tego za realną cenę a nie
    cennikową, więc kilku krewnych i znajomych królika szpanowało tym w różnych
    okolicznościach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 32. Data: 2010-12-12 11:47:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 19:27:15 +0000, Waldek Godel wrote:
    >[...] To jest standard i takie telefony są sprzedawane po obniżonej cenie.
    >Wszystkie, za wyjątkiem gejfona. Apple stanowczo tego zabrania, pod rygorem
    >zerwania umowy dealerskiej. Bo tak. Nie wolno w żaden sposób przyczyniać
    >się do obniżki raz ustalonej przez kościół ceny.

    Nie wiem jak w USA, ale u nas by chyba UOKiK kare szybko nalozyl, i to
    mozliwe ze wysoka ..

    >Dlatego też tak wielką ŚWIATOWĄ sensacją jest oficjalna (aczkolwiek wielce
    >niechętna) zgoda Dżobsa na sprzedaż gejfona w promocjach z abonamentem za
    >darmo:
    >http://www.bgr.com/2010/12/10/best-buy-confirms-fre
    e-iphone-3gs-promotion-in-store-only/
    >Jest to sensacją, pomimo kompletnej bezsensowności sytuacji - jedna z
    >największych sieci w USA dostaje łaskawe pozwolenie jak mają sprzedawać u
    >siebie towary, wolno im sprzedawać tylko stary model i tylko w sklepach -
    >na sprzedaż online jest szlaban.

    No coz, nie uczmy Jobsa marketingu. Choc jak pamietam to byly dni gdy
    i Apple cienko przedlo :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-12-12 13:31:23
    Temat: Re: Android - jak przywrócić polskš czcionkę?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:47:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > No coz, nie uczmy Jobsa marketingu. Choc jak pamietam to byly dni gdy
    > i Apple cienko przedlo :-)

    Czy ja wiem... bez milionów fanatycznych wyznawców (zwanych czasem
    kościołem), którzy kupują produkty tej firmy nie patrząc na żadne rozsądne
    argumenty (zarówno ekonomiczne jak i techniczne) to ta firma już dawno by
    zbankrutowała.
    Przypomnę, że jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobił Dżobs po powrocie do
    Apple było skasowanie Newtona, jako urządzenia bez przyszłości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 34. Data: 2010-12-12 13:44:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Dec 2010 13:31:23 +0000, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >argumenty (zarówno ekonomiczne jak i techniczne) to ta firma już dawno by

    Jak sobie wyprodukujesz miliony wznawcow, ktorzy beda stali dwa dni w
    kolejce zeby ci wplacic kilkaset $, to bedziesz mogl Jobsa i Rydzyka
    uczyc marketingu :-)

    >Przypomnę, że jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobił Dżobs po powrocie do
    >Apple było skasowanie Newtona, jako urządzenia bez przyszłości.

    Moze wtedy byla to sluszna decyzja.
    Poza tym wiki troche co innego pisze.

    J.

  • 35. Data: 2010-12-12 15:08:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-12 14:31, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > argumenty (zarówno ekonomiczne jak i techniczne) to ta firma już dawno by

    Ale ktoś ten kościół musiał stworzyć. Jak na razie, na rynku mobilnym,
    mieliśmy jedną kapliczkę - Nokii. Kapliczka się sama zamknęła z braku
    towaru.

    > Przypomnę, że jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobił Dżobs po powrocie do
    > Apple było skasowanie Newtona, jako urządzenia bez przyszłości.

    I teraz - z perspektywy czasu - nie przyznasz mu racji?

  • 36. Data: 2010-12-12 15:18:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 16:08:15 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Ale ktoś ten kościół musiał stworzyć. Jak na razie, na rynku mobilnym,
    > mieliśmy jedną kapliczkę - Nokii. Kapliczka się sama zamknęła z braku
    > towaru.

    Czy ja wiem, powiedziałbym, ze raczej z nadmiaru towaru. Pierdyliard
    różnych telefonów różniących się numerkami, w których sama Nokia sie
    gubiła.
    W czasach kiedy odnosili największe sukcesy mieli tych modeli może z 5, w
    porywach do 10. I komu to przeszkadzało? (oprócz konkurencji oczywiście).
    Chyba nikt nie wie jaki mieli interes w tak globalnym dezorientowaniu
    klientów, ostatnio wychodzi, że oni sami nie wiedzą, jaki mieli w tym
    interes.

    > I teraz - z perspektywy czasu - nie przyznasz mu racji?

    Oczywiście, że nie. I miliony userów Palmów od tego czasu też nie.
    Może nie pamiętasz, że jak Dżobs zamknął dział Newtona, to ludzie których
    wywalił, stworzyli Palm Pilota.
    Choć jestem świadomy, że byłoby to ze szkodą i dla rynku i dla samych
    palmów - bo dzięki temu, że nie były zrobione przez Dżobsa, nie usiłowały
    wiedzieć lepiej od uzytkownika i m.in. dlatego były tak lubiane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 37. Data: 2010-12-12 16:30:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-11 12:10, Waldek Godel pisze:

    > MMS akurat obsługuje już, ale za to jest cała kupa innych atrakcji.
    > Np. bluetooth służy tylko i wyłącznie do słuchawek. Koniec, kropka.
    > Żadnej synchronizacji, żadnego wysyłania wizytówek czy plików. A już w
    > szczególności żadnego wysyłania empetrójek - to już byłby jawny zamach na
    > kościół Dżobsa.
    > Przednia szybka jest wzmocniona, ale tylka przecudnie się rysuje od samego
    > używania kondonika. Kondonik jest z kolei obowiązkowy, bo inaczej będziesz
    > zwierał palcami antenę.

    Chyba tylko wlochatymi lapskami naczelnego trola od Ballmera

    > W każdym iPhone jest dosyć łatwo uszkodzić warstwę dotykową - no pęka
    > trochę za łatwo. W 3G/3GS to nie taka wielka tragedia - digitizer jest
    > tani, jest pierwszą demontowaną częścią przy rozbieraniu telefonu,
    > wystarczy malutki śrubokręcik i przyssawka, żeby to zdemontować plus
    > odrobinę cierpliwości.

    Buhahah .... i to mowi wielbiciel ekranów wciskanych do srodka

    > W 4 już nie jest tak pięknie - digitizer jest OSTATNIĄ częścią którą
    > wyjmiesz z obudowy, po drodze wykręcając pierdyliard śrubek i demontując
    > telefon w zasadzie na atomy. A digitizer jest trzy razy droższy.

    To straszne.... i pewnei dlatego watek na xda o wymianie ekranow i
    digitizerow w telefonach z WM jest 27razy dluzszy niz o iphone

    Widze ze kolega od nekrofilii ciagle aktywny... ale daj juz pochowac
    babcie bo gnije

  • 38. Data: 2010-12-12 16:31:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-11 19:17, ALEX pisze:

    > Spoko wyjdzie 4G, potem 4GS, potem...... Steve przewidujący jest :-)

    > I *jakiejkolwiek* aplikacji spoza AppStore.

    Ojej jak w Windows Phone.... a ja mam spoza appstore

  • 39. Data: 2010-12-12 16:32:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 12 Dec 2010 15:18:21 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >
    >Oczywiście, że nie. I miliony userów Palmów od tego czasu też nie.
    >Może nie pamiętasz, że jak Dżobs zamknął dział Newtona, to ludzie których

    No coz, wiki podaje troche szczegolow, on chyba nigdy dla Jobsa nie
    pracowal: http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Hawkins

    Patrzac biznesowo dalej - Palm Inc znow mial trudnosci i dopiero
    USR na nich zarobil. Dopiero zreszta od 96 mozna liczyc zarobki, a
    naprawde to teraz. W miedzyczasie poupadalo tez sporo innych PDA.

    Jak pamietam tamte lata - Palm Pilot, fajna zabawka, ale troche droga.
    Na amerykanska kieszen moze znosna cena, ja zawsze wolalem klawiatury,
    wiec skonczylem z Casio.

    A tak juz calkiem niedawno - tak sobie pomyslalem ze przydaloby sie
    pare ksiazek na plaze. Ale ksiazki ciezkie, duze, a stare palmy za
    grosze. No tak tylko przecietna ksiazka ma z pol MB, a lepsze palmy
    raptem 2MB pamieci.
    No coz, nie zaspokoili moich zachcianek producenci PDA, to teraz
    oszczedzam oczy i zarabiaja producenci MP3 :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-12-12 16:32:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > argumenty (zarówno ekonomiczne jak i techniczne) to ta firma już dawno by

    I to mowi naczelny rabin kosciola ... wielbiacego trupy